וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן: "יש התקדמות בשיחות העקיפות"

יועצו של אובמה למזרח התיכון אמר כי "יש התקדמות בשיחות והפערים בין הצדדים צומצמו". הוא הוסיף כי קשה להעריך מתי ייפתחו השיחות הישירות

גורמים בבית הלבן מסרו אמש (שישי) כי יש התקדמות בשיחות העקיפות בין ישראל לפלסטינים. בתדרוך כתבים לקראת פגישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות ברית ברק אובמה בשבוע הבא, אמרו גורמים בכירים בממשל האמריקאי כי הם מקווים לעבור לשיחות ישירות בין הצדדים בקרוב.

דניאל שפירו, יועצו של אובמה למזרח התיכון, אמר כי "יש התקדמות בשיחות והפערים בן הצדדים צומצמו". בהתייחס למועד תחילת השיחות הישירות אמר שפירו כי "קשה להעריך במדויק מתי הדבר יקרה, אך אנו מעודדים מכך שהושגה התקדמות".

בן רודס, סגן היועצת לענייני תקשורת אסטרטגית, אמר כי הנשיא אובמה מעודד מההתקדמות בשיחות. לדבריו הפגישה בין אובמה ונתניהו תתמקד בעיקר בפתיחת השיחות הישירות עם הפלסטינים אך תעסוק גם בנושאים נוספים כגון אירן. הוא הוסיף כי "אין שום משבר ביחסים בין ארצות הברית וישראל. היחסים עם ישראל מאוד חזקים ומאוד חשובים לארצות הברית. הממשל הזה בשותפות עם הממשלה הישראלית נקטו צעדים על מנת לחזק ולהעמיק את שיתוף הפעולה בינינו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully