וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הקסאם: צה"ל תקף שלוש מטרות בעזה

חיל האוויר הפציץ אתר לייצור אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה וכן מנהרת הברחה ומוקד נוסף בדרום הרצועה. מצה"ל נמסר כי התקיפה בוצעה על רקע ירי הקסאם לעבר יישובי הדרום

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (חמישי) שלושה יעדים ברצועת עזה, בתגובה לירי הקסאם אתמול לעבר המועצה המקומית שדות נגב. בין היעדים היו אתר לייצור אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה וכן מנהרת הברחה ומוקד נוסף בדרום הרצועה. מצה"ל נמסר כי המטוסים פגעו במטרותיהם, ולא דווח על נפגעים.

מצה"ל מסר עוד כי המנהרה נחפרה כקילומטר מגדר המערכת והיא הוגדרה כ"מנהרת טרור, אשר נועדה לחדירת מחבלים לשטח ישראל ולביצוע פיגועי טרור כנגד אזרחים ישראלים וחיילי צה"ל". כמו כן, בצה"ל מסבירים כי המוקדם השלישי שימש כ"מוקד לפעילות טרור". בצה"ל מדגישים כי התקיפה באה בתגובה לירי הרקטות לעבר שטחי ישראל.

"כמובן שצה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה בתושבי ישראל או בחיילים, וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר בהודעת צה"ל. "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס אחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולכל המתרחש בה".

אתמול נורתה רקטת קסאם לעבר המועצה האזורית שדות נגב, והתפוצצה סמוך לבית אריזה לירקות. לא היו נפגעים אך נזק נגרם למפעל. טרם לנפילת הרקטה נשמעה התראת צבע אדום באזור. מדובר ברקטת הקסאם השמינית שמתפוצצת בשטח ישראל במהלך חודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully