וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חזן מניו יורק הונה בעשרות אלפי דולרים

חזן מניו יורק נשלח לשלוש שנות מאסר לאחר שגנב 36,000 דולר מחברת הקהילה היהודית בעיר, לה הבטיח ספרי תורה מארץ הקודש. בבית המשפט סיפר כי בישראל נחשב לכוכב גדול כמו מייקל ג'קסון

בית המשפט בניו יורק גזר אמש (שלישי) שלוש שנות מאסר על חזן מקומי, מיכאל סטרייכר בן 50, לאחר שהורשע בהונאת עשרות אלפי דולרים מג'ודי בורשטיין, אחת מחברות הקהילה היהודית בוושינגטון הייטס שבניו יורק, כך לפי העיתונות המקומית במנהטן. סטרייכר הבטיח לבורשטיין כי ישקיע את כספה בספרי תורה אותם אמר שירכוש בזכות קשריו בישראל.

בעקבות הבטחותיו החליטה בורשטיין לרכוש את הספרים מסטרייכר כדי להעניק אותם לבעלה הגוסס שלא יכל לצאת ממיטתו. סטרייכר קיבל כ-36,000 דולרים מבורשטיין ולמרות הבטחותיו, לא פעל לרכוש עבורה את הספרים. יתרה מכך עולה כי סטרייכר התעלם מדרישותיה של בורשטיין ומשפחתה להשבת הכסף.

בשל הסירוב להשיב את הכסף, יישלח סטרייכר לשלוש שנות מאסר בגין גניבה והטרדה. בעדותו בבית המשפט בניו יורק אמר סטרייכר כי הינו כוכב מוזיקה גדול וכי בישראל נחשב לאמן בסדר הגודל של מייקל ג'קסון. "לא היה מדובר ב-50,000 דולר, הם מגזימים", אמר בעת מעצרו לפי מסמכי בית המשפט. כמו כן עולה כי במהלך שיחה עם בורשטיין ומשפחתה אמר להם סטרייכר: "יש לי מאפיה, יש לי רובים. אתם לא רוצים להתעסק איתי".

בזמן הכרעת הדין ביקש עורך דינו של סטרייכר, אריק פרנץ, להפחתת עונשו לשישה חודשים בלבד, אך השופט בעניינו אמר כי עליו לשלם על היגון שגרם למשפחתה של בורשטיין. כמו כן עולה כי סטרייכר השיב את כספה של בורשטיין רק ביום חמישי האחרון, בשלבים האחרונים של הדיון בעניינו, כשהעניק לתובעיו צ'ק בבית המשפט. בנה של בורשטיין, יהודה בן ה-34, אמר כי אמו חשה הקלה בעקבות גזר הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully