וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: להבטיח מולדת לפלסטינים לצד ישראל

נשיא ארה"ב נפגש עם מלך ערב הסעודית עבדאללה ושוחח עימו על תהליך השלום במזרח התיכון. בפגישתם אמר אובמה כי יש לנוע בצורה נועזת להבטחת מולדת לפלסטינים

נשיא ארה"ב ברק אובמה נפגש אמש (שלישי) עם מלך ערב הסעודית עבדאללה כחלק מביקורו של אובמה במדינה. במהלך פגישתם שוחחו השניים על תהליך השלום במזרח התיכון והדגישו יחד את חשיבות פיתרון שתי מדינות לשני עמים. המלך עבדאללה אמר כי הוא מחויב ליוזמה הערבית לשלום באזור ונשיא ארה"ב הוסיף כי יש להתקדם בשיחות הקרבה לקראת שיחות ישירות בין ישראל לפלסטינים.

אובמה סיפר כי במהלך פגישתו עם המלך עבדאללה שוחחו השניים על נושאים אסטרטגים רבים, בתוכם דיברו על אירן, פקיסטן ואפגניסטן כמו גם היחסים בין ישראל לפלסטינים. "חשוב לנוע קדימה בדרך משמעותית ונועזת לעבר הבטחת מולדת לפלסטינים שתוכל להתקיים לצד ישראל בטוחה ומשגשגת", אמר אובמה.

מוקדם יותר אמש נפגש שר החוץ אביגדור ליברמן עם מקבילו הרוסי סרגיי לברוב והתייחס גם הוא למשא ומתן עם הפלסטינים. ליברמן ציין כי לפי ראות עיניו, לא תקום מדינה פלסטינית לפני 2012. "כאדם אופטימי אני לא רואה שום סיכוי שמדינה פלסטינית תקום עד שנת 2012", אמר, "המציאות בשטח היא שאנחנו עדיין רחוקים מלהגיע להבנות ולהסכמות על הקמת מדינה עצמאית עד 2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully