וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילין: "אובמה מכר את ישראל בפרשת המשט"

מושלת אלסקה לשעבר יצאה למתקפה נוספת נגד נשיא ארצות הברית. לטענתה, הוא "השפיל" את נתניהו ומתקפל מול סין ורוסיה, על חשבון בעלות בריתה של וושינגטון

שרה פיילין, המועמדת לשעבר לסגנות הנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, תקפה הלילה (שני) את נשיא ארה"ב ברק אובמה, על רקע היחס של הממשל לישראל. בנאום שנשאה בפני מאות מאזינים בנורפולק וירג'יניה, האשימה פיילין את אובמה בכך ש"מכר את בעלת בריתנו, ישראל, בפרשת המשט לעזה". עוד האשימה פיילין כי אובמה "השפיל" את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

פיילין לא חסכה ביקורת מאובמה גם בסוגיית היחסים עם רוסיה וסין. לטענתה, הנשיא לא מסוגל לעמוד על שלו בהתנהלות מולן. "בזמן שמדינות כמו רוסיה וסין אומרות לו מה לעשות, בעלי הברית שלנו חושבים לעצמם 'מה הערך של היחסים שלנו עם וושינגטון?'. הם שואלים את עצמם מה זה שווה?".

פיילין גם האשימה את אובמה בפגיעה בצבא האמריקאי ובהידרדרות שחלה בו מאז שנכנס לתפקיד. לטענתה, הנשיא ועמיתיו הדמוקרטים חתכו בהוצאות הצבא, בזמן שהם מבזבזים מיליארדים על נושאים פחות חשובים.

מושלת אלסקה לשעבר, וחברת המפלגה הרפובליקנית, הפכה מאז ההפסד בבחירות לאחת המבקרות החריפות ביותר של הממשל, שלא מחמיצה הזדמנות לסנוט באובמה כמעט בכל סוגייה אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully