וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בחברת סלולר בלבנון חשוד בריגול לישראל

על פי דיווחים בלבנון, מנהל בכיר בחברת התקשורת הממשלתית אלפא נחקר בידי המודיעין הצבאי בחשד שהעביר לישראל "מידע רגיש שעלול לפגוע בביטחון הלאומי של לבנון"

בכיר בחברת תקשורת סלולרית הנמצאת בבעלות ממשלתית, נעצר בחשד לריגול לטובת ישראל, כך דווח היום (ראשון) בתקשורת הלבנונית מפי מקורות ביטחוניים. על פי הדיווח, העצור ששמו לא פורסם למעט ראשי התיבות ש.ק, הוא מנהל תחום התמסורות והשידור בחברת התקשורת אלפא."הוא נחקר כעת בידי המודיעין הצבאי. הם עצרו גם שלל יקר ערך נוסף", אמר אחד מן המקורות לסוכנות הידיעות רויטרס. צבא לבנון סירב להגיב לדיווחים וגם את תגובת חברת התקשורת אלפא לא ניתן היה להשיג.

בעיתון הלבנוני א-דיאר דווח, כי העצור חשוד שסיפק לישראל "מידע רגיש שעלול לפגוע בביטחון הלאומי של לבנון". העיתון לא ציין על איזה מקורות מתבסס הדיווח.

המנהל הבכיר נעצר, על פי הדיווח, כבר ביום חמישי, ואנשי המודיעין חוקרים אותו כדי לברר האם פעל לבד ובמידה שלא - מי עבד יחד עמו. בעיתון הלבנוני נכתב כי מתוקף תפקידו בחברת התקשורת, העצור נמצא בעמדה "רגישה" והוא בעל גישה למידע שרק מעטים יכולים להשיגו.

ממשלת לבנון פתחה בגל מעצרים של חשודים בריגול למען ישראל באפריל 2009 ועצרה כבר עשרות חשודים, כשהבכיר בהם עד כה הוא קצין בכיר לשעבר בצבא לבנון. עד כה הואשמו בריגול לטובת ישראל יותר מ-20 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully