וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת דובאי: כבר מזמן המלצנו לדגן לפרוש

מפקד המשטרה דאחי חלפאן התייחס לדיווחים, לפיהם ראש המוסד הישראלי יסיים בקרוב את תפקידו, על רקע חיסול בכיר חמאס אל מבחוח. לדבריו, "המלצנו לו להציל את כבודו ולהתפטר כבר אחרי הכישלון, אבל הוא לא עשה זאת"

הסיבה שראש המוסד מאיר דגן יסיים בקרוב את תפקידו היא שישראל אינה מוכנה להשלים עם העובדה שיש בקרבה "לוזרים". כך עקץ היום (ראשון) מפקד משטרת דובאי דאחי חלפאן, בתגובה לידיעות לפיהן דגן יפרוש בתום שנתו השמינית בתפקיד.

"מאיר דגן היה צריך להתפטר מזמן לאחר ששירות המודיעין שלו נחשף בפומבי בידי משטרת דובאי והעולם, במיוחד נוכח הגירושים האחרונים של דיפלומטים ישראלים ממדינות המערב. המלצנו לו להציל את כבודו ולהתפטר אבל הוא לא עשה זאת", אמר חלפאן לעיתון "גאלף ניוז" היוצא לאור באיחוד האמירות במפרץ הפרסי. הוא הוסיף: "אני מבקש ממדינות ערב ללמוד את הלקח מהמקרה הזה ולא להשלים עם העובדה בקרבם לוזרים".

בנוסף, חלפאן לא שלל את האפשרות כי ארצו תבקש להוציא צו מעצר בינלאומי של אינטרפול נגד דגן בגין מעורבותו בהתנקשות בבכיר חמאס מחמוד אל מבחוח בדובאי.

ביום שישי נחשף בחדשות ערוץ 2 כי מאיר דגן לא ימשיך לשנה תשיעית של כהונתו. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי דגן לא ביקש להאריך את כהונתו בשנה, וכי ההחלטה על סיום תפקידו התקבלה כבר בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully