וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאובמה ומדבדב נפגשים הם לא סופרים קלוריות

נשיא ארה"ב אובמה, הידוע כאוהד מושבע של המטבח האמריקאי, הזמין את מקבילו הרוסי מדבדב למזללת המבורגרים אמריקאית. השניים לקחו הפסקה מהדיפלומטיה –לטובת הקציצה והצ'יפס

נשיא ארצות הברית ברק אובמה פינק את מקבילו הרוסי דמיטרי מדבדב המבקר בוושינגטון בארוחה אמריקאית מסורתית. בטרם קיימו השניים מסיבת עיתונאים משותפת, הזמין אובמה על חשבונו את מדבדב ליהנות מפלאי המטבח האמריקאי ב"מזללת ארלינגטון".

אובמה ומדבדב נכנסו למסעדה ובחרו בשולחן קטן וצדי. בעוד שאובמה הזמין מנת צ'יזבורגר כטיפוסי שבאמריקאים, מדבדב הוסיף למנת ההמבורגר שלו גם פלפל צ'ילי חריף, פטריות ובצלים. שני המנהיגים חלקו מנת צ'יפס גדולה. כשהשניים סיימו לאכול, המונים שחיכו להם מחוץ למקום קיבלו את פניהם בתשואות.

נשיא ארה"ב ברק אובמה ונשיא רוסיה דימיטרי מדוודב סועדים במסעדת המבורגרים בארלינגטון. GettyImages
נשיא ארה"ב ברק אובמה ונשיא רוסיה דימיטרי מדוודב סועדים במסעדת המבורגרים בארלינגטון/GettyImages

אמנם, לא מדובר במסעדת יוקרה זוהרת במיוחד, אך אובמה הצהיר לא מכבר על אהבתו למטבח האמריקאי. לפני כשנה הנשיא האמריקאי הזמין את סגנו ג'ו ביידן לסעודת כולסטרול דומה באמצע היום. השניים נכנסו למזללת המבורגרים בווירג'יניה, וגרמו להמולה רבה במסעדה.

בביקורו ביבשת קיים מדבדב פגישה ארוכה בארבע עיניים עם אובמה. שני המנהיגים ימשיכו לקנדה כדי להשתתף בוועידת ה-G20 שתתקיים בטורנטו, ובה ישתתפו 20 ממנהיגי הכלכלות הגדולות בעולם.

נשיא ארה"ב ברק אובמה ונשיא רוסיה דימיטרי מדוודב סועדים במסעדת המבורגרים בארלינגטון. רויטרס
נשיא ארה"ב ברק אובמה ונשיא רוסיה דימיטרי מדוודב סועדים במסעדת המבורגרים בארלינגטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully