וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: הריסת הבתים בי-ם - מכשול למו"מ

יו"ר הרשות הפלסטינית התייחס להחלטת ועדת התכנון והבנייה המקומית בבירה להרוס 22 בתים של ערבים בסילוואן לטובת הקמת "גן המלך דוד". "ישראל מערימה מכשולים בפני השלום"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הזהיר היום (חמישי) כי המהלכים בהם נוקטת ישראל במזרח ירושלים מסכנים את המשא ומתן המדיני, כך מפרסמת סוכנות הידיעות הסינית. יו"ר הרשות כיוון בדבריו לאישור שניתן על ידי עיריית ירושלים להרס 22 בתים של תושבים ערבים בשכונת "אל-בוסתאן" שבכפר סילוואן לטובת בניית פרויקט "גן המלך דוד".

"ההתנהלות הישראלית במזרח ירושלים פוגעת בשיחות השלום", אמר אבו מאזן במסיבת עיתונאים שנערכה ברמאללה עם קנצלר אוסטריה וורנר פיימאן. "על ישראל להכיר בכך שהיא מערימה מכשולים בפני תהליך השלום", אמר אבו מאזן שהוסיף כי "מהלכי ישראל מסכנים את המאמצים להגיע לשלום".

אישור הריסת הבתים הערביים זכה לביקורת גם מצד הבית הלבן. במחלקת המדינה האמריקאית אמרו בתגובה לאישור התוכנית בוועדת התכנון והבנייה המקומית כי הממשל האמריקאי קיים מספר שיחות עם ממשלת ישראל בנושא. "זה במפורש צעד שאנחנו חושבים שחותר תחת האמון הנחוץ להשגת התקדמות בשיחות הקרבה", אמר דובר מחלקת המדינה האמריקאית פי ג'יי קראולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully