וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בשבוע: כולנו העולם

השבוע פיטר ברק אובמה את מפקד הכוחות האמריקאיים באפגניסטן, בבריטניה חגגו את היום הארוך בשנה, ובסין לא הפסיק לרדת גשם. לציון שנה למותו של מייקל ג'קסון, מסביב לעולם בסימן שיריו

זהו זה

נשיא ארצות הברית ברק אובמה נפגש השבוע עם מפקד הכוחות האמריקאיים באפגניסטן הגנרל סטנלי מקריסטל והודיע לו כי הוא החליט להדיח אותו מתפקידו. מחליפו של מקריסטל יהיה הגנרל דייויד פטראוס, לשעבר מפקד הכוחות בעירק. קצפו של אובמה התעורר לאחר שהגנרל מקריסטל וצוותו לעגו לבכירים בממשל האמריקאי במהלך כתבה שפורסמה בכתב העת "רולינג סטון".

בתמונה: הגנרל דייויד פטראוס, הנשיא ברק אובמה, סגן הנשיא ג'ון ביידן

רוצה להתחיל משהו

לראשונה בתולדות אוסטרליה מונתה אישה לתפקיד ראש הממשלה. ג'וליה גילארד הושבעה לתפקיד לאחר שראש הממשלה המכהן קווין ראד פרש לפני ההצבעה לראשות מפלגת הלייבור. גילארד, בת 48, הבטיחה לסיים את המחלוקת במדינה בשל מס מעורר מחלוקת על חברות כרייה, ולקיים בחירות כלליות בתוך מספר חודשים. היא נולדה בוויילס שבבריטניה וכשהיתה בת ארבע החליטה משפחתה להגר לאוסטרליה על מנת להקל על בעיות הנשימה שלה, שהוחרפו בחורפים הקרים והלחים של וויילס.

אתם לא לבד

כ-100,000 בני אדם פונו מבתיהם בדרום סין, בעקבות מספר ימי גשמים עזים שגרמו לנהרות לעלות על גדותיהם. השיטפונות גרמו למותם של מאות בני אדם. במחוז ג'יאנשי רבים נאלצו לבלות את הלילות באולם ספורט לאחר שסכר צ'אנגקיי בנהר פו נפרץ מספר פעמים.

היא לא בחיי

"הקאובוי העירום" מהטיימס סקוור בניו יורק, אמן רחוב שנוהג לנגן בגיטרה כשלגופו תחתונים וכובע, מסיר את הכפפות ומאיים לנקוט בפעולות משפטיות נגד מקבילתו הנשית. בחודשים האחרונים תפסה את אחת מקרנות הכיכר הסואנת במנהטן אישה מצודדת המכונה "הבוקרת העירומה" ( naked cowgirl), והקאובוי הנודע אמר השבוע כי בכוונתו לתבוע אותה בגין העתקה.

בתמונה: מלחים מצטלמים עם "הבוקרת העירומה"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

האם אתם זוכרים את הזמנים

תושבי אוקראינה ערכו השבוע עצרת זיכרון לציון יום השנה ל"מבצע ברברוסה" ב-1942, במסגרתו פלשה גרמניה לברית המועצות והכניסה אותה למלחמת העולם השנייה.

בתמונה: תושבים בעיר אודסה עומדים ליד כתובת נרות בה נכתב אנו זוכרים את ה-22 ביוני".

לא יכול להפסיק לאהוב אותך

לאחר ארבע שנות זוגיות צפופה והרבה ספקולציות לגבי מצבם הרומנטי, הודיע ארמון המלוכה במונקו כי ראש המדינה הנסיך אלברט ובת זוגו שארלין וויטסטוק התארסו. אלברט, בן 52, נחשב לרווק מבוקש. הוא הפך לשליט לאחר מות אביו הנסיך רנייה ב-2005. וויטסטוק, בת 32, היא שחיינית אולימפית מדרום אפריקה. לאלברט יש שני ילדים אך הם לא זכאים לרשת אותו מכיוון שנולדו מחוץ לנישואין.

תסתלק

צפון קוריאה מאיימת לאחרונה לנקוט בצעדים צבאיים אם יוטלו עליה סנקציות. זאת לאחר שוועדה קבעה כי אוניית חיל הים הדרום קוריאני הוטבעה בידי טורפדו מצוללת של צפון קוריאנית. השבוע ערך מנהיג המדינה המבודדת קים ג'ונג-איל סיור בבסיס כדי לוודא שקיבתו של הצבא תהיה מלאה כיאות בטרם הוא יתחיל לצעוד.

המוזיקה ואני

פסטיבל חמת חלילים נערך השבוע בעיר שלייפה בגרמניה. 200 משתתפים צעדו ברחובות העיר והפגינו את כישורי הנשיפה המוזיקליים שלהם.

שמרו על האמונה

תושבי הכפר ביביקאלט שבפיליפינים ערכו השבוע טקס מיוחד לכבוד הקדוש יוחנן המטביל, במהלכו מאות מאמינים כיסו עצמם בבוץ ובעלים. לדברי המקומיים, מקור המסורת הוא מקרה שאירע אחרי מלחמת העולם השנייה, בו חיילים יפנים איימו להרוג את גברי הכפר, אך הם ניצלו ברגע האחרון כשכגשם כבד החל פתאום לרדת והחיילים נמלכו בדעתם. בני הכפר היו כה מאושרים והחלו להתגלגל בשדות הבוציים ולהודות לקדוש המגן עליהם יוחנן המטביל.

אל תאשימו את אור השמש

כ-20,000 חוגגים הגיעו השבוע לסטונהנג', אתר האבנים הפרה-היסטורי שבבריטניה, כדי לחזות בזריחת היום הארוך ביותר בשנה. המסיבה המסורתית החלה לילה לפני ועם בוא הזריחה נפתחו טקסי השמש הפגניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully