וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משליך הנעל על ביניש: "זו היתה זעקה לעזרה"

בבית משפט השלום בירושלים החל שלב הטיעונים במשפטו של פיני כהן שהורשע בזריקת נעל על נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש. "לא עשיתי זאת כדי לפגוע בה. רציתי שיעזרו לי"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"עשיתי זאת כי זעקתי לעזרה", כך אמר היום (חמישי) פיני כהן, שהורשע בהשלכת נעל על נשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית ביניש, במהלך שלב הטיעונים לעונש במשפטו בבית משפט השלום בירושלים.

"זה הליך של כ-10 שנים, זה לא יום – יומיים", פתח כהן, והחל לגולל את טענותיו ביחס לתיק הגירושין שלו, שהתנהל אצל השופט פיליפ מרכוס. לדבריו, הוטל עליו לשלם דמי מזונות בסכום שלא היה מסוגל לעמוד בו, ולאחר מכן השופט ועורך דינו חברו יחדיו ופעלו מאחורי גבו כדי לקחת ממנו את ילדיו. "השופט מרכוס לא הצליח לשבור אותי והילדים לא נזרקו לרחוב", אמר. הוא סיפר שבבעקבות הגירושין וההסתבכויות המשפטיות שלו הוא לא הגיע לחתונת ילדיו ולא ראה את נכדיו.

בהמשך סיפר כיצד נעצר לאחר שצעק על השופט. "הגעתי לאולמו של השופט מרכוס וצעקתי שם שאני מיואש, מה אני עושה היום ומה עם הילדים והכספים שמגיעים לי ומה עם החובות? היו צעקות. עצרו אותי", תיאר.

לטענתו, פנה למספר עורכי דין ולנציבות התלונות על השופטים בניסיון לתקן את העוול שנגרם לו, אולם ללא הועיל. "הגעתי לבית המשפט העליון", תיאר את יום התקיפה. "לא יודע איך הגעתי למעלה לאולם של הנשיאה וקרה מה שקרה עם זריקת הנעל. לא היתה לי כל כוונה לפגוע בה. לא עשיתי זאת כדי לפגוע בה. רציתי שיעזרו לי. די, מספיק גם אני אזרח של מדינת ישראל".

"כל הסיפור הזה לא מחויב מציאות ולא היה צריך לקרות. למה להתעלל בי ובילדיי? למה להביא אותו לחרפת רעב? למה הילדים שלי צריכים לברוח ולהתבייש ממני?", הוסיף כהן, ואמר שהוא שולל מכל וכל שימוש באלימות. "אני מצטער על הנזק שנגרם לכב' הנשיאה ולא זו הייתה הדרך. פשוט, זעקתי לעזרה".

  • עוד באותו נושא:
  • פיני כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully