וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: מאסר ל-5 אמריקאים שעסקו בטרור

חמישה אזרחים אמריקאים שנעצרו בסוף השנה בפקיסטן נשלחו לעשר שנות מאסר, לאחר שהורשעו בסעיפים הקשורים למעשי טרור. לטענתם, הם ביקשו לסייע למוסלמים באפגניסטן

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית משפט בפקיסטן גזר היום (חמישי) עונש מאסר של 10 שנים על חמישה צעירים אמריקאיים שהואשמו ביצירת קשר עם מורדים במדינה באמצעות האינטרנט ותכנון התקפות טרור. הם זוכו משלושה סעיפים נוספים, אך גם נקנסו בסכום כולל של 70,000 רופי (821 דולרים). התביעה וההגנה אמרו כי יערערו על פסק הדין.

עומר פארוק, וואקר חוסיין, רמי זמזם, אחמד עבדאללה מיני, ועמאם חסן יאמר – סטודנטים בשנות ה-20 לחייהם - נעצרו בדצמבר בעיר סארגודה, דרומית-מזרחית לעיר הבירה איסלמבאד. שניים מהם ממוצא פקיסטני, והאחרים ממוצא מצרי, תימני ואריתריאי. הם נעלמו מארצות הברית בנובמבר, והשאירו למשפחותיהם מסר פרידה מוקלט בו הציגו קטעי מלחמה וקראו להגן על המוסלמים. הם נעצרו ימים ספורים אחרי שהגיעו לפקיסטן. החוקרים טענו כי הם תכננו לנסוע לאפגניסטן ולהילחם עם הטליבן.

משפטם נפתח במרץ, במהלכו הם סיפרו שבסך הכל ביקשו לספק לאחיהם המוסלמים באפגניסטן תרופות וסיוע כלכלי. הם גם האשימו את הבולשת הפדרלית בארצות הברית (FBI) ואת משטרת פקיסטן בעינויים ובניסיון להפליל אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully