וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: להקת ילדים יהודים הותקפה באבנים

קבוצת ריקוד של ילדים יהודים, הותקפה על ידי עשרות צעירים במהלך פסטיבל רחוב האנובר. העיתונות בגרמניה מדווחת כי רוב התוקפים היו ממוצא לבנוני, פקיסטני ואירני. הקהילה היהודית: "אנטישמיות מוסלמית"

משטרת האנובר שבגרמניה ממשיכה לחקור את ההתקפה המאורגנת שבוצעה בסוף השבוע על להקת ריקודים של ילדים יהודים. אמש (רביעי) דווח כי המשטרה עצרה שניים מ-30 הצעירים שהשליכו אבנים על להקת "חברים", במהלך יריד רחוב בעיר. שני העצורים הם נער גרמני בן 14 ונער ממוצא אפריקאי בן 19.

לפי דיווח בעיתון "ברלינר מורגנפוסט", רוב הצעירים המעורבים היו ממוצא לבנוני, פקיסטני ואירני, שצעקו "יהודים החוצה". הלהקה הפסיקה את הופעתה לאחר שאחת מחבריה נפגעה ברגלה ונפצעה קלות.

הקהילה היהודית במדינה הגיבה בתדהמה למקרה. "זוהי אנטישמיות מוסלמית", אמרה יו"ר ראש הקהילה אינגריד ווטברג. נשיאת המועצה המרכזית של יהודי גרמניה שארלוט קנובלאך אמרה שהמקרה הוא סימן ל"פרובוקציה חברתית חדשה, שבמהלך השבועות האחרונים היא ברורה הרבה יותר ממה שראינו מקודם".

עיריית האנובר פועלת להבאתם לדין של כל המשתתפים בתקרית, אותה כינה ראש העירייה סטפן וייל "בלתי מקובלת". עם זאת, במסיבת עיתונאים שערך אתמול, אמר ווייל כי "אין הוכחה שהפשע בוצע על ידי ארגון כלשהו או תוכנן מראש". לדברי המשטרה, זהו מקרה האלימות האנטישמי הראשון באזור השנה שאינו מבוצע בידי ניאו נאצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully