וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: אין מנוס מחידוש הבנייה ביו"ש

לפני יציאתו לאיטליה ולמלטה, נפגש שר החוץ בירושלים עם נשיא הפרלמנט האיטלקי ועם קאנצלר אוסטריה. ליברמן הדגיש כי הוא אינו רואה שום אפשרות אחרת, פרט לחידוש הבנייה ביו"ש עם תום תקופת ההקפאה

שר החוץ אביגדור ליברמן ייצא הערב (רביעי) לביקור באיטליה ובמלטה. ברומא צפוי ליברמן להיפגש עם מקבילו האיטלקי פרנקו פראטיני וידון עמו בנושאים בילטראליים ובנושאים אוזרים, ביניהם המצב בעזה והמשא ומתן עם הפלסטינים. שני השרים יחתמו על הסכם לשיתוף פעולה לסיוע במדינות אחרות. במלטה ייפגש השר ליברמן עם נשיא מלטה ג'ורג' אבלה, עם ראש הממשלה לורנס גונזי ועם אישים נוספים.

ליברמן נפגש היום עם נשיא הפרלמנט של איטליה ג'יאנפרנקו פיני ועם קאנצלר אוסטריה וורנר פיימן. בפגישות עם השניים הדגיש ליברמן כי הוא אינו רואה שום אפשרות אחרת פרט לחידוש הבנייה ביהודה ושומרון עם תום תקופת ההקפאה בסוף ספטמבר.

השר ליברמן אמר עוד כי עד היום כל הדרישות למחוות הופנו כלפי ישראל ועל אף שישראל עשתה צעדים משמעותיים כלפי הפלסטינים, הצד הפלסטיני ממשיך בפעילות נגד ישראל בזירה הבינלאומית ובהסתה נגד ישראל בזירה הפנימית. השר ליברמן אמר כי על הקהילה הבינלאומית לנקוט עמדה מאוזנת יותר ואי-אפשר שיהיה סטנדרט אחד כלפי ישראל וסטנדרט אחר כלפי שאר מדינות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully