וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הקאובוי העירום נגד הבוקרת המתערטלת

דו קרב ברחובות ניו יורק: אמן רחוב, שנוהג לנגן בגיטרה בעודו חבוש בכובע ולבוש רק בתחתונים, מאיים לתבוע אישה, שלטענתו העתיקה את סימני ההיכר שלו. הבוקרת בתגובה: "אני עירומה כבר שנים"

הקאובוי העירום מהטיימס סקוור בניו יורק, אמן רחוב שנוהג לנגן בגיטרה בעודו לבוש רק בתחתונים וחבוש בכובע, מאיים לנקוט בפעולות משפטיות נגד מקבילתו הנשית. בחודשים האחרונים תפסה את אחת מקרנות הרחוב הסואן במנהטן אישה מצודדת המכונה"הבוקרת העירומה" ( naked cowgirl), והקאובוי הנודע מבקש לתבוע אותה בגין העתקה. כך דווח בעיתון האמריקאי "ניו יורק פוסט".

בעיתון דווח, כי רוברט בורק, האיש שמאחורי הגיטרה, שלח לחשפנית לשעבר סנדי קיין מכתב בו הוא דורש ממנה לחדול מפעולותיה, בטענה שהיא מעתיקה את סימר ההיכר שלו. זאת לאחר שהיא החלה להופיע ברחובות בעודה חבושה בכובע קאובוי בצבעי האומה האמריקאית ולבושה בביקיני תואם.

לדברי בורק, בפני הבוקרת המתערטלת עומדות שתי אפשרויות: להפסיק להרוויח כסף מסימן ההיכר שלו, או לחתום על הסכם זיכיון, מה שאומר שהיא תיאלץ להפריש לו חלק מההכנסות. "אם היא עומדת למכור דברים ולעשות מזה כסף, אז כן – היא צריכה לשלם", אמר בורק.

לפי ה"ניו יורק פוסט", ברוב המקרים בהם מבקשים אנשים להשתמש בזיכיון, עליהם לשלם 5,000 דולרים לשנה או 500 דולר מדי חודש. עם זאת, אמרה קיין, אשר שמה האמיתי הוא סנדרה ברודסקי, כי היא אינה רואה כל סיבה לחתום או לשלם לבורק דבר. "אני עירומה זה שנים", אמרה.

עדכון ראשון: 21:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully