וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשט הבא: אונייה אירנית תצא לעזה ביום א'

יומיים אחרי שהקבינט אישר הקלות בסגר על רצועת עזה, הודיע הסהר האדום האירני כי בכוונתו להוציא בשבוע הבא אונייה הנושאת 1,100 טון ציוד, לטובת תושבי רצועת עזה

אונייה ועליה ציוד סיוע של הסהר האדום האירני תצא ב-27 ביוני לרצועת עזה, כך אמר היום (שלישי) ראש המחלקה הבינלאומית של הארגון עבדולראוף אביזאדה.

האונייה תפליג ביום ראשון הבא מעיר הנמל הדרומית באנדר עבאס, ותעבור בתעלת סואץ, בדרכה לרצועה. על סיפונה יהיה ציוד במשקל 1,100 טון. בנוסף, חמישה אנשי הארגון וחמישה עיתונאים יצטרפו למסע בן 14 הימים. לדברי אביזאדה, המארגנים לא מעוניינים בעימות עם ישראל. הם שכרו את האונייה מחברה אירנית פרטית ובכוונתם "לכבד את החוקים הבינלאומיים".

רשימת הסחורות נבחרה מתוך רשימת הצלב האדום הבינלאומי של מוצרים להם זקוקים ברצועה. "יהיו 50 טונות של תרופות, והשאר מזון מוצרי היגיינה", אמר אביזאדה. "לספק לאנשים ברצועת עזה סיוע הוא צד אחד, אבל לא מספיק. הדבר החשוב ביותר הוא לעזור להם למצוא סוף למצור על עזה", הוא אמר.

שליח הקוורטט למזרח התיכון טוני בלייר אמר אתמול כי אין סיבה שארגוני סיוע בינלאומיים ינסו להגיע לרצועת עזה דרך הים, זאת לאחר שממשלת ישראל אישרה שורה של הקלות על הסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully