וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט שחרר בערבות את רוני מאנה

בית משפט השלום בתל אביב שחרר בערבות את איש הנדל"ן רוני מאנה ועורך הדין יורם יוסיפוף. השנים חשודים בהעלמת הכנסות בשווי מיליוני שקלים

בית משפט השלום בתל אביב שחרר היום (שני) בערבות של מיליון שקלים את אנשי הנדל"ן, רוני מאנה ועורך הדין יורם יוסיפוף, החשודים בהעלמת הכנסות בשווי מיליוני שקלים. השניים נעצרו מוקדם יותר היום.

אתמול נפתחה על ידי משרד פקיד שומה חקירות תל אביב חקירה גלויה כנגד החשודים. במסגרת החקירה נערכו חיפושים ונתפסו מסמכים ומחשבים. על פי החשד, השניים תיווכו באמצעות החברות רוי נדל"ן גרופ בע"מ ואמ.איי.אס.ווי. נכסים והשקעות בע"מ בעסקאות נדל"ן מהגדולות במשק.

בבקשת המעצר נמסר כי חברת רוי נדל"ן גרופ בע"מ תיווכה במכירת גרעין השליטה בחברה הבורסאית גילאון. עוד נמסר כי בין המוכרים לבין הקונה, ארקדי גאידמק, נחתם הסכם לתשלום דמי תיווך. עוד עולה מהבקשה, כי חלק מדמי התיווך בגין המכירה דווחו כהלכה, אולם חלק אחר מדמי התיווך, התקבלו באמצעות קניית מניות של חברת גילאון מחוץ לבורסה מדני גבאי, על ידי רוני מאנה, במחיר הנמוך ממחיר הבורסה ומכירתם למחרת לאחיו, אריק גבאי, ברווח של מיליוני שקלים, תוך התחמקות מתשלום מלוא המס החל על דמי התיווך.

עוד נכתב כי נגד השניים תלויים חשדות לקבלת הכנסות בהיקף של מיליוני שקלים מתיווך בעסקאות רבות נוספות ובחברות נוספות, וזאת מבלי לדווח על כך לרשות המסים.

  • עוד באותו נושא:
  • רוני מאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully