וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום הראשון של הקיץ: שרב בכל אזורי הארץ

הקיץ השנה לא מבזבז דקה, וביום הראשון הרשמי של העונה החמה צפוי להיות שרבי במיוחד ויבש. הקלה צפויה רק מחר לקראת הצהריים. עד אז, מומלץ להישאר קרוב למזגן

חום יוני-אוגוסט: היום (שני) בו מתחיל הקיץ באופן רשמי בחצי הכדור הצפוני, צפוי שרב כבד בכל אזורי הארץ. רצה הגורל, וזהו גם היום הארוך ביותר בשנה, כך שנוכל להתענג על החום המעיק שעות נוספות. את מזג האויר השרבי ינצלו בוודאי היטב 363,937 תלמידי התיכון ו-259,753 תלמידי חטיבות הביניים שהחלו אתמול את חופשת החופש הגדול.

בני ארן מחברת "מטאו-טק" מנסה להפיך משב רוח קריר בלב הכבשן הקיצי. בשיחה עם וואלה! חדשות הוא אמר כי "היום יהיה שרבי בכל אזורי הארץ. על קו החוף עצמו, ממש על קו המים, הטמפרטורות תהיינה מעט פחות גבוהות. כ-30 מעלות, עם 60% אחוזי לחות. ככל שהולכים מזרחה נעשה יותר חם. בתל אביב כ-34 מעלות, בשפלה כ-38 מעלות, בנגב 38-40 מעלות. עומס חום כבד יהיה ברוב האזורים. מחר מזג האוויר יהיה דומה, ורק לקראת הצהריים תהיה הקלה".

אז מה עושים? "המקום הכי נעים להיות בו הוא ממש על החוף. הים יהיה נוח, גובה הגלים פחות ממטר. כמובן שבשאר המקומות כדאי להשתדל להיות בצל או במזגן. בשעות הצהריים או אחר הצהריים מומלץ לא להיות בחוץ, ובכל מקרה כדאי להרבות בשתייה. כמובן שלא מומלץ לטייל. יש להיזהר משריפות, שכן הלחות מאוד נמוכה (כ-10-20 אחוז) והכול דליק מאוד. השילוב הזה של חום ויובש יוצר תנאים נוחים לדליקות. כמו כן כדאי להישמר מקרני השמש, שכן אין עננים ולכן הקרינה מאוד חזקה".

בינתיים, מיזגו לעצמכם כוס לימונדה צוננת, הפעילו את המזגן (על 25 מעלות כמובן), והעבירו את הסאונה בגלישה מקיפה ברחבי פורטל וואלה! הצונן - המרענן הרשמי לגולש המתייבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully