וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן: "לא נשלים עם אירן גרעינית"

שר ההגנה האמריקאי רוברט גייטס אמר בראיון כי ארצות הברית לא מוכנה לדבר על האפשרות של אירן גרעינית. "המדיניות שלנו והמאמצים שלנו מכוונים למנוע את זה"

על רקע הצהרותיה של אירן על המשך פיתוח תוכניתה הגרעינית, מגיעה הצהרה מהבית הלבן שלא משתמעת לשתי פנים: שר ההגנה האמריקאי רוברט גייטס אמר היום (ראשון) כי ארה"ב לא תקבל את המשך התחמשותה הגרעינית של אירן. לדבריו, ממשל אובמה "לא מוכן אפילו לדבר על השלמה עם אירן גרעינית".

בראיון לרשת FOX NEWS אמר גייטס, כי כל אפשרויות הפעולה עדיין פתוחות אם אירן תתחמש בנשק גרעיני, אך לדעתו יש עדיין "זמן להמשיך לעבוד על הבעיה הזו" בעזרת סנקציות כלכליות.

"אני לא חושב שאנחנו מוכנים אפילו לדבר על השלמה עם אירן גרעינית. אנחנו לא מקבלים את הרעיון שלאירן יהיה נשק גרעיני. המדיניות שלנו והמאמצים שלנו מכוונים למנוע את זה", אמר גייטס.

גייטס אמר עוד, כי ל"לחצים כלכליים ממוקדים" יש "פוטנציאל אמיתי" להערים קשיים על הרפובליקה האיסלמית, שממשלתה הולכת והופכת למבודדת יותר ויותר בעולם. לדבריו, סנקציות וכן מתן עזרה לבנות בריתה של ארה"ב במפרץ בשיפור יכולותיהן הצבאיות וההגנתיות, יכולות לגרום לממשלה בטהרן "להתעשת ולהבין כי היא מסכנת יותר את ביטחונה כאשר היא הולכת קדימה מאשר כשהיא עוצרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully