וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם עמנואל: נתניהו מוכן לקחת סיכונים

בראיון ברשת הטלוויזיה האמריקאית ABC הודיע ראש סגל הבית הלבן כי בנימין נתניהו וברק אובמה ייפגשו ב-6 ביולי. "נתניהו יודע מה הוא צריך לעשות, יש לנצל ההזדמנות הנוכחית ולעשות שלום"

בלשכת נתניהו ראו את ראש סגל הבית הלבן רם עמנואל כפוליטיקאי שאינו מחבב במיוחד את ראש הממשלה בנימין נתניהו, היום הוא דווקא משגר מחמאות כלפי ראש הממשלה. עמנואל הודה כי נתניהו הוא מסוג המנהיגים שמוכנים לקחת סיכונים גדולים כדי לעשות שלום, וכי קיים "רגע של הזדמנות" לעשות שלום במזרח התיכון.

במהלך ראיון בתכנית הטלוויזיה "השבוע" ברשת ABC, ששודר היום (ראשון), חשף עמנואל כי ראש הממשלה נתניהו יגיע ב-6 ביולי לבית הלבן, לאחר שביטל את ביקורו שתוכנן לתחילת החודש עקב אירועי המשט לעזה. "זה יהיה הביקור החמישי של ראש הממשלה לבית הלבן, כדי לעבוד על סדרה של נושאים מתהליך השלום ועד ביטחון מדינת ישראל, בשיחה יעלה גם טיפול בנושאים אחרים באזור", אמר עמנואל לג'ייק טפר.

כשנשאל אם נתניהו הוא "מנהיג שמוכן לקחת סיכונים גדולים כדי לעשות שלום", ענה עמנואל בחיוב. "אבל זה לא חשוב מה רם מאמין. נתניהו היה ברור לגבי מה שהוא מתכוון לעשות, מה הוא צריך לעשות. והנשיא היה ברור לגבי מה אנו צריכים לעשות כדי לנצל את רגע ההזדמנות הזה כאן באזור, וסוף סוף לעשות שלום". לדברי עמנואל, סוג השלום המדובר הוא כזה שבה "ישראל מרגישה בטוחה, ושלום נמצא באיזון עם השאיפות הפלסטיניות לריבונות. זה אפשרי". עמנואל אמר כי כעת הזמן למצוא את האיזון המתאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully