וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן שר החינוך: "מותר לשבת מול שערי הכלא"

מאיר פרוש הגיב לביקורת שהופנתה נגדו בעקבות הודעתו שיעביר את לשכתו לשערי כלא מעשיהו למשך תקופת מאסרם של הורי התלמידות מעמנואל. "מותר לעודד אנשים שיושבים בכלא"

סגן שר החינוך מאיר פרוש (יהדות התורה) הגיב הבוקר (ראשון) לביקורת שהופנתה נגדו בעקבות הודעתו כי יעביר את לשכתו לשערי מעשיהו למשך תקופת מאסרם של הורי התלמידות מעמנואל. בראיון לקול ישראל אמר פורוש כי "מותר במדינה דמוקרטית לשבת מול שערי הכלא". הוא הוסיף כי הוא מגיע כאיש ציבור ולא כסגן שר החינוך וכי "כשאייבי נתן קיים קשר עם אש"ף באו פעילי השמאל לעודד אותו בשערי הכלא. מותר לעודד אנשים שיושבים בכלא", אמר.

פרוש גם הגיב לביקורת של שר החינוך גדעון סער שאמר בראיון לערוץ 2 כי "עמדתו של סגנו פרוש אינה מייצגת את עמדת המשרד". לדבריו, הדעות של סער הן דעות ידיעות ובוודאי שלא תואמות את דעותיי. כאיש ציבור לא עזבתי את המפלגה שלי".

אתמול קרא ח"כ יוחנן פלסנר (קדימה) לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר החינוך גדעון סער "להשעות את פרוש מתפקידו לאלתר, למשך התקופה בה הוא מארגן את המחאות נגד בג"ץ, וזאת אם פרוש לא ייזום את ההשעיה בעצמו". פלסנר הוסיף, כי "בייחוד לאור שתיקתו הרועמת של ראש הממשלה עד כה בפרשה זו, נדרשת אמירה ברורה וחדה שלו ושל שר החינוך, שתבהיר כי לא ייתכן שחבר בממשלה עושה שימוש בלשכתו ובמשאבים הממלכתיים שהועמדו לרשותו, בכדי להוביל מחאה נגד בית המשפט העליון".

גם ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) מתח ביקורת על כוונתו של פרוש להעביר את לשכתו אל מול הכלא ואמר כי "אם פרוש וחבריו כל כך בזים למדינה הציונית ולחוקיה, הם מוזמנים לצאת מהממשלה ולהפסיק את הסבל הנגרם להם בקבלת תקציבים ותמיכות, מהמדינה בה הם אינם מכירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully