וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא רוסיה: הסנקציות נגד אירן - מזיקות

נשיא רוסיה מדבדב מתח ביקורת על סבב הסנקציות הנוסף נגד אירן עליו הוחלט על ידי ארה"ב ואירופה. לדבריו, הסנקציות החדשות רק יחריפו את העימות עם טהרן ויפגעו באזרחים יותר מאשר בממשלה

נשיא רוסיה דימיטרי מדבדב מתח הלילה (שישי) ביקורת על הסנקציות החדשות שהוטלו על ידי ארה"ב ואירופה נגד אירן. לדבריו, סנקציות כאלה רק עלולות להחריף את המצב הנוכחי ולגרום לנזק רב יותר לדיאלוג עם טהרן.

"לא הסכמנו לזה כאשר דנו בהחלטה המשותפת באו"ם. עלינו לפעול בצורה מאוחדת. אם נעשה כן, נגיע לתוצאה הרצויה", אמר מדבדב בראיון לוול סטריט ג'ורנל. מדבדב הוסיף כי בניית דיאלוג עם טהרן היא הכרחית, והסנקציות הנוכחיות יזיקו יותר לאזרחים האירניים מאשר לממשלה.

אתמול הסכימו מנהיגי האיחוד האירופי על החלת סנקציות "בלתי נמנעות" מחמירות יותר על אירן. במהלך כינוס פסגה בבריסל, אושרה שורת ההגבלות החדשות הכוללת נקיטת צעדים לחסום השקעות בתחום הנפט והגז, והצרת יכולות הזיקוק והפקת גז של הרפובליקה האיסלמית.

אלה צעדים חמורים יותר מהסנקציות שהתקבלו במועצת הביטחון של האו"ם לפני שבוע, ומיועדים ללחוץ על טהרן לשוב לדיונים על תכנית העשרת האורניום שלה. "מה שדרוש הוא משא ומתן רציני על תכנית הגרעין של אירן ונושאים אחרים הנוגעים לצדדים", נאמר בהחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully