וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצה לצפות במונדיאל, ונרצח ע"י משפחתו

המאבק על השלט בחודש משחקי המונדיאל עבר לפסים מסוכנים: גבר בן 61 מדרום אפריקה, שרצה לצפות במשחקים, נרצח על ידי משפחתו במהלך ויכוח על שלט הטלוויזיה

אב לשניים מדרום אפריקה לא חשב שכך ייגמר ערב שקט בבית בו הוא היה אמור להתרווח בכורסא ולצפות במשחקי המונדיאל. דיוויד מקויאה בן 61 מדרום אפריקה נרצח בתחילת השבוע על ידי משפחתו במהלך ויכוח על הצפייה במשחקי המונדיאל בטלוויזיה. הוא הותקף לאחר שרצה לצפות במשחק כדורגל בעוד שאשתו ושני ילדיו הבוגרים רצו לצפות בתכנית דת. שלושת בני המשפחה נעצרו בחשד לרצח.

דיוויד מקואיה מהכפר מקויה בצפון מזרח המדינה, רצה לצפות במשחק של נבחרת גרמניה מול נבחרת אוסטרליה בכדורגל במסגרת שידור משחקי המונדיאל הנערכים במדינה. אשתו בת ה-68 ושני ילדיו בני ה-36 וה-23 סירבו לתת לו את שלט הטלוויזיה.

"הוא אמר 'לא, אני רוצה לראות כדורגל'", אמר דובר המשטרה המקומית מוטמנה מלפו. "בוויכוח הזה, הם החלו לתקוף אותו", הוסיף. מלפו אמר כי האב הותקף לאחר שקם וניסה להחליף את הערוץ במכשיר הטלוויזיה עצמו.

"ככל הנראה, הם הטיחו את ראשו בקיר", אמר מלפו. "הם טלפנו למשטרה רק אחרי שהוא נפגע באורח קשה, אך עד שהמשטרה הגיעה, האיש כבר היה מת", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully