וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן השר אילון לצרפת: "ה-IHH ארגון טרור"

סגן שר החוץ נאם בפני הוועדה לענייני חוץ של האסיפה הלאומית של צרפת. בנאומו התייחס אילון לסוגיית המשט לעזה. אילון קרא לאיחוד האירופי להגדיר את ה-IHH כארגון טרור

סגן שר החוץ דני אילון קרא הערב (חמישי) לצרפת ולאיחוד האירופי להגדיר את ארגון ה-IHH כארגון טרור. אילון נשא דברים בפני הוועדה לענייני חוץ של האסיפה הלאומית של צרפת. אילון התייחס למאורעות האחרונים הנוגעים למשט.

אילון הזכיר את אמנת האומות המאוחדות אשר מדברת על זכותן של אומות להגנה עצמית. "משתתפי המשט או תומכיו מבקשים לחזק את הקיצוניים ולהחליש את המתונים באזורינו", אמר אילון לחברי הוועדה. "מטרת הקיצוניים היא לבודד את ישראל, אולם מה שעלינו לעשות במקום זאת הוא לבודד את הקיצוניים."

סגן השר התייחס גם למשטים הצפויים לצאת מלבנון ומאירן. "אם המשט הקודם עטה על עצמו מעטה של הומניטריות, אזי עתה הוסרה המסכה כאשר על הספינות נמצאים אנשי חיזבאללה ונציגי אירן", אמר אילון.

אילון שיבח את התפקיד שמילאה צרפת בהחלטת האו"ם להטיל עיצומים נוספים על אירן. "כשם שהקהילה הבינלאומית חותרת להטיל עיצומים ולבודד את המשטר באירן תוך התחשבות בצרכים ההומניטריים של האוכלוסייה האזרחית באירן, כך אנו מנסים לעשות אותו דבר בעזה", השיב אילון לשואלים על המצב ההומניטרי בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully