וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: מדיניות נכונה היא ההסברה הטובה ביותר

בכינוס הקונגרס הציוני מתח הנשיא ביקורת על התנהלות הממשלה בטיפול במשט לעזה. הוא הוסיף שעל הממשלה לפעול להשגת שלום בכדי למנוע לחץ מדיני על ישראל

נשיא המדינה שמעון פרס מתח הערב (רביעי) ביקורת מרומזת על התנהלות הממשלה בדרך הטיפול במשט לעזה. בכינוס הקונגרס הציוני בירושלים אמר פרס כי "הסברה היא דבר חשוב, אבל מדיניות נכונה היא ההסברה הטובה ביותר". הנשיא מציע לממשלה לפתוח בשיחות רציניות לשלום, "בעקיפין ובמישרין, וייווכחו שלא אנחנו הם אלה המאיימים על השלום". הנשיא המשיך ואמר "ודאי שלשלום יש מחיר, אולם דחיית השלום תעלה את מחירו ותיצור מרחב מחייה ללחץ מדיני על ישראל".

הנשיא התייחס לתהליך הדה-לגיטימציה שמנסים גורמים שונים לעשות לישראל ואמר כי מדובר בהמשך המאבק נגד ישראל. "עד עתה ניסו להכריענו בכוח הנשק, ולא הצליחו", אמר, "עכשיו נערך ניסיון להכניענו בכוח המדיני, בדה-לגיטימציה, גם מאמץ זה צריך להיכשל". הוא הוסיף שאלו שמובילים את התהליך אינם מודעים לכך שהם "מעניקים לגיטימציה גם לסכנות הצפויות להם: איבה, טרור, דיקטטורה ועריצות".

לגבי המאבק במובילי הדה-לגיטימציה אמר הנשיא כי מדובר במאבק עולמי קשה. "אין זה קל ואין זה פשוט. למוסלמים, לערבים ולתומכיהם ישנו רוב מובנה באו"ם. הם כוח חשוב בכלכלה העולמית". לדבריו, ארה"ב עומדת לצד ישראל שכן לשתי המדינות אותה האסטרטגיה – להגיע לשלום וביטחון לכולם ו"לא להעניק למחרחרי המלחמה ולמניפולציות טרוריסטיות לערפל את שמי המזרח התיכון".

  • עוד באותו נושא:
  • שמעון פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully