וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל גור בגד באשתו עם האקסית של יוצר סיינפלד?

מגזין הרכילות "סטאר" מדווח כי סגן נשיא ארה"ב לשעבר אל גור, שנפרד לפני כשבועיים מאשתו, ניהל מאחורי גבה רומן עם אשתו של לארי דיוויד. "הם הפכו מידידים לנאהבים"

סגן נשיא ארצות הברית לשעבר אל גור בגד באשתו במשך שנים – כך פרסם אתמול (שלישי) מגזין הרכילות "סטאר". על פי הדיווח, גור מנהל מזה שנתיים רומן עם גרושתו של יוצר הסיטקום "סיינפלד", לארי דיוויד, שגם הפיקה סרט דוקומנטרי בו כיכב. רק לפני כשבועיים הודיע גור, יחד עם אשתו טיפר, כי בכוונתם להתגרש לאחר 40 שנות נישואין.

האישה האחרת, היא לורי דיוויד, שמעבר להיותה גרושתו של לארי, משמשת כאקטיביסטית מוכרת בארה"ב למען איכות הסביבה. בין השאר, דיוויד היתה ממפיקי הסרט זוכה פרס האוסקר "אמת מטרידה", העוסק בהתחממות גלובלית, שבו כיכב לא אחר מגור עצמו. ב"סטאר" נטען עוד כי גור ולורי מכירים זה את זו כבר שנים רבות, אף על פי שהקשר הרומנטי ביניהם הוצת רק בשנת 2008.

"אל ולורי הפכו מידידים לנאהבים. קשה להתעלם מכך", ציטט המגזין אדם המקורב לזוג. יחד עם זאת, מקורבים לאשתו לשעבר של גור, טיפר בן ה-61, סיפרו כי בפרידתם "לא היה מעורב כל צד שלישי".

בני הזוג גור סיפרו בתחילת החודש עם הודעת הפרידה כי מדובר במהלך הדדי. "זוהי החלטה משותפת, שקיבלנו יחד לאחר תהליך ארוך ומחשבות רבות בנושא. אנו מבקשים לכבד את פרטיותנו ואת פרטיות משפחתנו ואין לנו כוונה להגיב בנושא", כתבו במייל ששלחו לחבריהם. בני הזוג נפגשו ב-1965, ויש להם ארבעה ילדים ושני נכדים. לאורך השנים נודעו השניים בגילויי החיבה הפומביים שהפגינו זה אל זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully