וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליכו בקבוק תבערה בגלל אירועי המשט

שני נערים בני 15 ו-16 מאחד הכפרים בגליל המערבי נאשמים שהכינו בעצמם בקבוק תבערה והשליכו אותו לעבר כלי רכב יחד עם אבנים ביישוב תרשיחא

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום כנגד שני נערים בני 15 ו-16 מאחד הכפרים בגליל המערבי. על פי כתב האישום, השניים השליכו בקבוק תבערה ואבנים לעבר כביש 8835, במחאה על אירועי המשט על גבי הספינה "מרמרה" בחודש שעבר. בעקבות פעילות צה"ל בלב ים החליטו הצעירים להכין בקבוק תבערה ולהשליכו לעבר הכביש, שנמצא מתחת למגרש הכדורגל בישוב תרשיחא.

כחלק מהכנות הנערים, רכש אחד מהם נוזל דליק, בקבוק זכוכית וחתיכת בד. עוד עולה מהאישום כי השניים הכינו יחדיו את בקבוק התבערה מהפריטים שנרכשו בביתו של האחד ואפסנו את הבקבוק במחסן של משפחת הנאשם השני.

על פי באישום ניגשו השניים למגרש הכדורגל הסמוך לכביש בזמן שבו תנועה ערה של כלי רכב. השניים החלו ליידות אבנים לעבר הכביש והשליכו את בקבוק התבערה.

השניים מואשמים בייצור החזקה ונשיאה של נשק, ניסיון לחבול בחומר נפיץ, קשירת קשר לביצוע פשע ו סיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה. במהלך הדיון שהתקיים היום בבית המשפט נעצר אביו של אחד הנערים בעת שניסה להבריח לרשותו סכין שהוסתרה בתוך קמע. אנשי משמר בית המשפט שחיפשו בחפציו הם שמצאו את הסכין המוסתרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully