וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החשש לניגוד עניינים: בכיר השב"כ פורש

א', מספר 3 בהיררכיה של שירות הביטחון הכללי, הוצא לפני כשבוע לחופשה כפויה לאחר שעלה החשד כי היה חבר בוועדה לקידומה של עובדת שעמה קיים מערכת יחסים. היום הוא הודיע על פרישה מהשירות

א', בכיר שירות הביטחון הכללי, המעורב בפרשת החשש לניגוד עניינים, הודיע אחר הצהרים (שני) כי בכוונתו לפרוש מהארגון לאחר יותר מ-30 שנות שירות. כך דווח בגלי צה"ל. לפי החשד, א' היה חבר בוועדה לקידומה של עובדת שעמה קיים מערכת יחסים.

לפני כשבוע הוצא א', ראש האגף הלא ערבי בשירותי הביטחון הכללי הנחשב למספר 3 בהיררכיה של הארגון, לחופשה כפויה לאחר שעלה החשש כי פעל בניגוד עניינים בשני מקרים. לפי הדיווח בערוץ 10, הבכיר בשב"כ, א', קיים מערכת יחסים עם עובדת כפופה לו, דאג לקידומה והתנכל לבעלה לשעבר במהלך הליך משמעתי, בעת שעוד היו נשואים.

התלונה כנגדו הועברה לחקירת נציבות שירות המדינה, שהמליצה להשעותו. הבכיר היה צפוי להיחקר מחוץ לשירות ונמסר אף כי נשקלת גם העמדתו לדין. הבכיר היה מועמד לכהן בתפקידים נוספים בשירות.

משירות הביטחון הכללי נמסר אז כי "לפני מספר שבועות הוגשה תלונה לנציבות שירות המדינה נגד ראש אגף בשירות הביטחון בטענה שטיפל בשני נושאים הנוגעים לעובדים במצב של ניגוד עניינים לכאורה. נציב שירות המדינה העביר למבקר השירות את התלונה וראש השירות החליט שהבדיקה בעניין זה תתבצע מחוץ לשירות, לאור בכירות הנוגע לעניין. אגף המשמעת קיים חקירה עצמאית אשר בסופה העביר מסקנות לראש השירות, וזה קיבל ההמלצות במלואן ובימים אלה הוצא ראש האגף לחופשה והנציבות שוקלת השעייתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully