וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: מועהב"ט איבדה את האמינות שלה

נשיא אירן אמר בראיון לתחנת טלוויזיה בטהרן כי מועצת הביטחון של האו"ם מפלה ביחס שלה כלפי ארצו. לדבריו, המועצה הצביעה נגד אירן, אבל לא הגיבה להשתלטות הישראלית על המשט לעזה

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד אמר היום (ראשון) כי מועצת הביטחון של האו"ם איבדה את האמינות שלה בעקבות אימוץ טיוטת הסנקציות החדשה נגדה. "אחרי ההחלטה הזאת, מועצת הביטחון של האו"ם איבדה את האמינות שלה והגוף הזה הפך לכלי לדיכוי בידיהן של מעצמות העולם (נגד מדינות עצמאיות)", אמר אחמדינג'ד בראיון לטלוויזיה האירנית.

אחמדינג'ד אמר עוד כי מועצת הביטחון הוכיחה בשנים האחרונות כי היא נוקטת בגישה חלקית ומפלה, לא רק כלפי אירן אלא גם כלפי הפלישות הצבאיות לעירק ואפגניסטן וכן בנוגע להתנהלותה של ישראל בשטחים הפלסטינים. "מועצת הביטחון של האו"ם מצביעה נגד מדינה שרק רוצה להשיג טכנולוגיה גרעינית למטרות שלום אבל היא לא יכולה לעצור מדינה (ישראל) מלחסום ספינות סיוע שנשלחו לנזקקים (ברצועת עזה)", אמר אחמדינג'ד.

הבוקר הודיע בכיר בסהר האדום האירני ששתי ספינות סיוע של הארגון מוכנות וממתינות להנחייתו של משרד החוץ של אירן לצאת לעזה."אנו מוכנים, אך מחכים להוראה ממשרד החוץ בהתחשב בתנאים הפוליטיים, הצבאיים והביטחוניים באזור", אמר מוחטבה מאהד לסוכנות הידיעות מאהר.

הסהר האדום הודיע שאחת הספינות, הנושאת מזון ותרופות, צפויה לצאת לכיוון הרצועה עוד השבוע. לדברי מאהד, יותר ממאה אלף אירנים נרשמו כמתנדבים לצאת לעזה בספינה השניה , וציין כי רק אלה מביניהם שיש להם "מומחיות מסויימת" עשויים להישלח לאזור. "הדבר החשוב הוא שהתושבי עזה ידעו שיותר ממאה אלף אירנים מוכנים לבוא לעזרתם", אמר.


עדכון ראשון - 22:42 13.6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully