וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על אירופה לגבש עמדה לסיום המצור בעזה"

ראש ממשלת ספרד קרא לגבש עמדה חזקה ומאוחדת של האיחוד האירופי בנושא הסרת המצור על עזה. שר החוץ הספרדי יציע לעמיתיו באיחוד להכריז באופן ברור כי האיחוד תומך בסיום המצור

ראש ממשלת ספרד חוזה לואיס רודריגז ספטרו קרא היום (שבת) "לעמדה חזקה ומאוחדת של האיחוד האירופי" בנושא המצור של ישראל על רצועת עזה, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. ספרד היא הנשיאה התורנית של האיחוד האירופי.

"אנחנו רוצים לגבש עמדה חזקה ומשותפת של האיחוד האירופי בנוגע למה שקורה ברצועת עזה והמצב ההומניטרי באזור הזה", אמר ספטרו לאחר פגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

ספטרו הוסיף כי שר החוץ של ספרד מיגל אנגל מורטינוס יציע לעמיתיו, שרי החוץ של האיחוד האירופי, כי האיחוד של 27 המדינות "יכריז באופן ברור כי הוא בעד סיום המצור על רצועת עזה".

מורטינוס אמר השבוע בראיון טלוויזיוני כי השרים ידונו "בתכנית להסרת המצור" על מנת "לאפשר את כניסתם" של סיוע הומניטרי, סחורות וכן מעבר בני אדם.

שרי החוץ של האיחוד האירופי ייפגשו ביום שני הקרוב בלוקסמבורג לדיון בהצעה להסרת המצור על עזה. לפי ההצעה, המצור שהטילה ישראל על רצועת עזה הוא "לא מקובל ואינו מועיל, כולל מנקודת המבט של בטחונה של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully