וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: סנקציות לא יעצרו את הגרעין האירני

שר החוץ, המבקר בארה"ב, בירך אמנם על החלטת מועצת הביטחון להחריף את הסנקציות על טהרן, אך הבהיר ש"הדבר המשמעותי באמת הוא מה יהיה הצעד הבא של הקהילה הבינלאומית"

שר החוץ אביגדור ליברמן סיים הלילה (חמישי) ביקור בארצות הברית, במהלכו הוא נועד עם השגירה האמריקאית באו"ם סוזן רייס ועם שגרירי ישראל בוושינגטון ובאו"ם. במסגרת המפגשים
התייחס שר החוץ להחלטת מועצת הביטחון להטיל סנקציות חדשות על אירן. לדבריו, "גם אם זה לא מה שיעצור את הגרעין האירני זו הפעם הראשונה שנשמעת אמירה משמעותית בעניין, ולכן החשיבות בהחלטה היא המסר הברור שמעבירה הקהילה הבינלאומית לאירן, אך הדבר המשמעותי באמת הוא מה יהיה הצעד הבא של הקהילה הבינלאומית".

שר החוץ גם הצהיר, כי הסרת המצור על עזה תיעשה רק אם יותר לצלב האדום לבקר את החייל החטוף גלעד שליט, אף שבעבר הצהירה ההנהגה הישראלית כי המצור יוסר רק כששליט ישוחרר. לדבריו, "צריך לומר בקול ברור כי התנאי המינימלי להסרת המצור הוא מתן היתר לצלב האדום לבקר באופן סדיר את גלעד שליט וכל עוד הדבר לא נעשה אין סיבה לשינוי במצב".

ליברמן אמר עוד בביקורו כי הקשר עם הקהילות היהודיות בעולם הוא "עניין אסטרטגי-קיומי עבור מדינת ישראל ולא עניין של הסברה". במסגרת הביקור בניו יורק קיים ליברמן פגישות עם אישים בכירים בציבוריות האמריקאית, ביניהם שגרירת ארה"ב באו"ם, סוזן רייס, מזכיר במדינה לשעבר של ארה"ב, הנרי קיסינג'ר, מנכ"ל רשת FOX, רוג'ר איילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully