וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטין תקף בני זוג ואותר דרך רשת ה"פייסבוק"

נער שיכור תקף יחד עם חבריו בני זוג ליד היכל התרבות בפ"ת. הנער הזכיר את שמו במהלך העימות, והשוטרים הצליחו לעצור את הקטין לאחר שמצאו אותו ברשת החברתית פייסבוק

קטין בן 17 שאיים ותקף זוג צעירים בפתח היכל התרבות בפתח תקווה נעצר לאחרונה לאחר שפרטיו התגלו דרך הרשת החברתית "פייסבוק". מפרטי חקירת המקרה עולה שבערב ה-22 במאי פנה הנער לזוג צעירים שישב מחוץ להיכל התרבות כשהוא שרוי בגילופין וביקש מהם לשתות מכוס המשקה שלהם.

בני הזוג הבוגרים הבחינו כי הנער שתוי ולנוכח מצבו וגילו הצעיר סירבו בתוקף לבקשתו. הקטין התעצבן מתשובתם של השניים וצעק לעברם – "קוראים לי ק.י. תזכרו את שם המשפחה הזה, אנחנו עוד ניפגש". ואמנם, לא עברו מספר דקות וקבוצה של כעשרה נערים מובלים על ידי הקטין המאיים התקרבו לזוג שעדיין ישב במקומו.

הנערים, שהיו מצוידים במקלות, בקבוקי בירה ריקים ואבנים החלו להכות את הזוג הצעיר עד אשר עובר אורח שחלף במקרה במקום גירש אותם ועצר את המתקפה חסרת הרחמים. בני הזוג פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשזה הסתיים, פנו השניים לתחנת המשטרה והגישו תלונה נגד הקטין והנערים, כשהם מזכירים את האיום המפורש של הקטין תוך הזכרת שמו.

מחלק הנוער של משטרת פתח תקווה פתח בחקירה ובאמצעות הרשת החברתית הפופולרית הצליחו לאתר את הקטין. הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום בגין איומים, תקיפה בנסיבות מחמירות הגורמת לחבלה של ממש ותקיפה. המשטרה ממשיכה בחקירתה לאתר את שותפיו הקטינים של הנער החשודים בתקיפת בני הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully