וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בארה”ב: 49% לא מאשימים את ישראל במשט

בסקר שנערך בארה"ב כדי לבדוק את תחושות האמריקאים בנוגע לאירועי המשט שעשה דרכו לעזה, השיבו 19% בלבד כי ישראל היא זו שאחראית למותם של תשעה מנוסעי המשט. כמחצית מהנשאלים השיבו שמשתתפי המשט הם אלה שאחראים לתוצאות הקשות

כמעט מחצית מהאמריקאים (49%) שהשתתפו בסקר של מכון המחקרים "ראסמוסן", מאמינים כי הפעילים הפרו-פלסטינים שנטלו חלק במשט לעזה בשבוע שעבר אשמים במקרי המוות שאירעו כתוצאה מהשתלטות הקומנדו הימי. עוד עולה מהסקר שפורסם אתמול (שני), כי רק 19% מהנשאלים חושבים שישראל אשמה ו-32% לא בטוחים. מבחינת השתייכות פוליטית, תומכי המפלגה הרפובליקאית חושבים יותר מאשר תומכי המפלגה הדמוקרטית, שהפעילים אשמים בתוצאות.

עם זאת, 51% טענו כי על ישראל לאפשר בדיקה בינלאומית של המקרה. לעומתם, 25% חושבים שממשלת ישראל צודקת בסירובה לאפשר חקירה כזאת.

אחרי הפשיטה בשבוע שעבר, בה נהרגו תשעה משתתפים, זכתה ישראל לגינוי נרחב בקהילה הבינלאומית. מכון ראסמוסן שאל את 1,000 המשתתפים על יחס העולם לישראל, ו-49% ענו כי באופן כללי, רוב המדינות הן ביקורתיות מדי כלפי ישראל. 21% אמרו כי המדינות הללו אינן ביקורתיות מספיק.

לגבי יחסה של ארצות הברית לישראל, 24% חושבים שבדרך כלל וושינגטון תומכת יותר מדי בישראל, ו-33% אמרו שארצות הברית אינה תומכת מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully