וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הצעת הנישואין, הוכתה מברק ומתה

הצעת הנישואים של גבר מארה"ב השתבשה לאחר שברק פגע בבת הזוג פגיעה ישירה והרג אותה בטיול בצפון קרולינה. "הכל הפך לשחור. הרגליים שלי כשלו, והנעלים שלי העלו עשן"

גבר מטנסי עמד להציע לחברתו נישואים במהלך טיול בהרים אך היא נפגעה ממכת ברק ומתה לפני שהוא הספיק לכרוע על ברכו ולשלוף את הטבעת, כך פורסם אמש (שני). "הכל הפך לשחור. הסתחררתי 180 מעלות ונזרקתי מספר מטרים אחורה. הרגליים שלי כשלו. הנעלים שלי העלו עשן וכפות רגלי הרגישו כאילו הן עולות באש", סיפר ריצ'רד באטלר. הגבר בן 30 תיאר בתחנת הטלוויזיה המקומית בעיר נוקסוויל בטנסי, את המקרה הטרגי שאירע ביום שישי.

באותו רגע הוא חשב שהברק פגע רק בו, אך במהרה הסתבר לו שחברתו בת'אני לוט, בת 25, נפגעה פגיעה ישירה. השניים היו בעיצומו של טיול בהרים בצפון קרולינה, ולוט צעדה לפניו. "זחלתי אליה, הסתובבתי. אומרים שהיא הלכה מיד, אבל ניסיתי לעשות לה החייאה במשך 15 דקות", אמר באטלר.

הוא נשא בכיסו את טבעת האירוסין אותה התכוון להציג ללוט בנקודה האהובה ביותר עליה. "בחרתי את הנקודה הזאת בגלל שהיא אמרה שהיא היתה רוצה להתחתן שם. היא מאוד אהבה להיות בחוץ. המילים האחרונות שלה, בערך 30 שניות לפני שזה פגע בנו, היא הסתובבה אלי ואמרה 'אלוהים, מותק, תראה את זה. האם זה לא נהדר?'"

באטלר אמר שהוא עדיין מנסה להתמודד עם הטרגדיה הפתאומית שפקדה אותו, אולם, "אני מרגיש כאילו זאת חובתי אליה להיות כמה שיותר שמח ולהיות כמה שיותר פרודוקטיבי במשך שארית חיי לעשות כמה שיותר טוב, כפי שהיא היתה עושה אם היא היתה יכולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully