וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נכניס לארדואן: חמאם ישראלי במקום טורקי

ראש המועצה האזורית תמר פנה למנהלי בתי המלון בים המלח, בדרישה לשנות את שמו של ”החמאם הטורקי” ל”חמאם ישראלי”, בעקבות מעורבותה של טורקיה במשט לעזה

האם נמצאה הדרך בה נראה סופסוף לטורקים מי העם החזק והצודק ביותר במזרח התיכון? האם נוכל לגרום להם להתחרט על כל אירועי המשט לעזה, הגינויים, ההפגנות והמתיחות ביחסים איתנו? בימים שאחרי פיגועי התאומים בניו יורק ותחילת המלחמה בעירק, אמריקאים רבים זעמו על צרפת וממשלתה שלא מיהרה ליישר קו עם הנשיא ג'ורג' בוש ומלחמתו בטרור. התגובה הייתה - שינוי שמו של הצ'יפס המוגש במסעדות מ"French fries" (טוגנים צרפתיים) ל-Freedom fries (טוגני חופש). כנראה בזכות ההצלחה הגורפת בארצות הברית, שכידוע מאז הסתדרו כל בעיותיה בעולם, עולה כעת יוזמה דומה גם בישראל.

ראש המועצה האזורית תמר, דב ליטבינוף, פנה באחרונה למנהלי בתי המלון בים המלח בדרישה לשנות את שמו של ה?חמאם הטורקי? ל?חמאם ישראלי? בכל בתי המלון באזור. זאת, מן הסתם, בעקבות מעורבותה של טורקיה במשט לעזה והיחס העוין שהיא מגלה לישראל.

בראיון ל"רדיו דרום" הסביר ליטבינוף, כי ?מרגע שטורקיה החלה לראות בישראל מדינת אויב, אין שום סיבה לתת קרדיט והכרה למוצרים המזוהים עם טורקיה".

ליטבינוף הוסיף כי "מה אנחנו פתאום מהללים את הטיפולים הטורקיים? למה לא לקרוא לזה טיפול ישראלי? ועוד בים המלח. אין שום סיבה לא לשנות את השם, בייחוד עכשיו שאנחנו מוקצים על ידי הטורקים, וראש הממשלה שלהם ממשיך את כל המתקפות חסרות התקדים נגד ישראל, אין סיבה שלא נעשה גם צעדים כאלה".

כעת נותר רק לראות האם בתי המלון ייענו להצעה ובמקביל ישנו גם את שם הקפה שהם מגישים ל"קפה ישראלי", או אפילו ל"קפה חופש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully