וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירן מוכנים ללוות את המשטים הבאים לעזה

נציגו של המנהיג הרוחני העליון באירן אמר כי משמרות המהפכה מוכנות להצטרף לספינות המשט וללוות אותן בדרכן לעזה. "זוהי חובתה של אירן להגן על האנשים החפים מפשע בעזה"

יחידות משמרות המהפכה מוכנות לספק ליווי צבאי לאוניות משא שרוצות לפרוץ את המצור על עזה ולהגיע לרצועה, כך אמר היום (ראשון) נציגו של מנהיגה הרוחני העליון של אירן עלי חמינאי. "הכוחות הימיים של אירן מוכנים ללוות משטי שלום לעזה בכל כוחם ויכולותיהם", אמר עלי שיראזי, נציגו של חמיאני במשמרות המהפכה, כך דיווחה סוכנות הידיעות האירני מהר.

למשמרות המהפכה יש יחידות ימיות ואווירות הנפרדות מהצבא האירני, והן נחשבות למגינות על ערכי הרפובליקה האיסלמית של אירן. "אם המנהיג העליון יוציא הוראה שכזו, אז הכוחות הימיים של משמרות המהפכה יעשו כל שביכולותיהם לאבטח את האוניות", אמר שיראזי. "זוהי חובתה של אירן להגן על אנשים חפים מפשע בעזה".

בשבוע שעבר אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל ממשיכה לעצור אוניות מלפרוץ את המחסום לעזה ויצור "נמל אירני בעזה".

אתמול דיווח העיתון הלבנוני "אל-מוסתקבל" כי ראש ממשלת טורקיה רג'יפ טייפ ארדואן שוקל להגיע לביקור ברצועת עזה על מנת לשבור את המצור. על פי מקורות טורקים המוגדרים 'מהימנים', ארדואן אמר לממשל האמריקאי שהוא מתכוון לבקש מחיל הים הטורקי ללוות משט נוסף של ספינות סיוע לרצועה, אולם בכירי הממשל ביקשו ממנו ארכה כדי לבחון את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully