וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מצאה ב"פייסבוק" את ילדיה החטופים

אם מקליפורניה הצליחה לאתר את שני ילדיה שנחטפו על ידי אביהם לפני 15 שנים, תודות לרשת החברתית פייסבוק. האם מצאה את העמוד של בתה ורשויות החוק איתרו את הילדים בפלורידה

נפלאות הרשת: אישה מקליפורניה הצליחה לאתר את ילדיה שנחטפו לפני 15 שנים תודות ל"פייסבוק", כך דווח אתמול (שבת). הילד והילדה נעלמו יחד עם אביהם ב-1995, כשהיו בני שנתיים ושלוש והיום הם בני 16 ו-17. "האם נכנסה לפייסבוק, הקלידה את שם בתה והגיעה לעמוד שלה", אמר קורט ראולי, סגן התובע הכללי במחוז סן ברנרדינו בקליפורניה.

לדבריו, האם התחילה להתכתב עם הנערה ואף שלחה לה תמונה משפחתית טרם היעלמותם. אולם, מערכת היחסים נעצרה. "הנערה אמרה, 'אני לא מעוניינת במערכת יחסים. יש לנו חיים שמחים. עזבי אותנו במנוחה'", סיפר ראולי.

כשהעמוד של הנערה נעלם, האם פנתה לקראולי וצוותו כדי לאתר את ילדיה. הם מצאו אותם באורלנדו שבפלורידה. אביהם נעצר והואשם בשני סעיפי חטיפה ושני סעיפים של הפרת הוראות משמורת ילדים. האם אוחדה עם ילדיה וכעת הם מנסים לשקם את יחסיהם. "לא היה איחוד משמח. זה ייקח זמן. הילדים הללו צריכים לבנות מערכת יחסים וזה לא משהו שקורה בן לילה", אמרה קארי הופר, ממחלקת רווחת הילדים והמשפחה בפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully