וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה שליט: "לא להקל בסגר בזמן ששליט נמק"

במטה לשחרור החייל החטוף מביעים דאגה מהאפשרות שהממשלה תוריד מסדר היום את הטיפול בשליט, על רקע אירועי המשט. "לא ייתכן מצב שבו ישראל תאפשר כניסת סחורות לעזה, בשעה שגלעד נמק במרתפי חמאס"

שמשון ליבמן, ראש מטה המאבק לשחרור גלעד שליט, הביע היום (ראשון) דאגה על כך שהממשלה תוריד מסדר היום הציבורי את גלעד שליט בעטייה של המצוקה הבינלאומית בשל המשט לעזה. "נראה שממשלת ישראל, ראש הממשלה ושר הביטחון, במהלך פתרון המשבר, שוכחים כי המצור על עזה הוא גם חלק ממנוף לחץ על החמאס, עקב החזקתו של גלעד בשבי כבר 4 שנים".

ליבמן הוסיף כי "לא ייתכן מצב שבו מדינת ישראל תאשר כניסת סחורות מסיבית לרצועת עזה בשעה שגלעד נמק במרתפי החמאס. במידה וממשלת ישראל אינה מסוגלת לעמוד בלחצים בינלאומיים, עליה לשלם את המחיר המבוקש ולהחזיר את גלעד. לא ייתכן מצב שבו ייעשה שינוי כלשהו במדיניות ללא מתן פתרון ברור ומהיר לטובת שחרורו של גלעד שליט".

לפני יומיים דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפגישתו עם שליח הקוורטט למזרח התיכון טוני בלייר כי יבחן אפשרות להקל את הסגר הימי על עזה ולאפשר כניסת סחורות אזרחיות לרצועה. ראש הממשלה הכחיש דיווחים אלה ופרסם הבהרה לפיה "לא נאפשר לספינות להגיע לעזה. לא עכשיו ולא אחר כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully