וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרים: ספינות נוספות בדרך לעזה

בארגון "שחררו את עזה" לא מתכוונים לוותר. הארגון החל בגיוס כספים על מנת לשלוח ספינה נוספת שתצא מלבנון במטרה לפרוץ את המצור על הרצועה. "ספינות נוספות מתכוננות אף הן ליציאה"

דובר צה"ל

(צילום: דובר צה"ל)

אחרי שה"רייצ'ל קורי" הגיעה אמש (שבת) לישראל, מתכננים שני ארגונים – "שחררו את עזה" ו-"עיתונאים ללא גבולות" לשגר בסוף השבוע ספינה נוספת אשר תשוט מחופי לבנון לכיוון עזה. הארגונים פתחו בקמפיין לגיוס הכספים הדרושים לשיגור הספינה העתידה לשאת אספקה של ציוד לבתי ספר ועיתונאים.

"אנחנו קוראים לכל אדם חופשי בעולם לתרום לקניית הספינה", אמר ת'ור גדור מארגון "עיתונאים ללא גבולות". על הספינה אמורים לשוט גם 25 פעילי שלום אירופאים, ביניהם מספר חברי הפרלמנט האירופי.

דוברת "התנועה לשחרור עזה" גרטה ברלין אמרה הלילה כי השתלטות כוחות הקומנדו הימי של צה"ל על הספינה האירית "רייצ'ל קורי" היתה "מפגן נוסף של אלימות". בראיון ל"ניו יורק טיימס" הביעה הדוברת את כוונת הארגון להמשיך לתמוך בספינות ובמשלוחים לעזה. "ישראל צריכה להבין שאיננו מתכוונים להפסיק עד אשר היא תסיר את המצור מעזה", אמרה הדוברת. היא הוסיפה כי ארבע ספינות נוספות כבר מתכוננות לקראת יציאה לעזה בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • משט לעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully