וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דרור אלפרון "השתולל" על אופנועו

העבריין דרור אלפרון ביצע לפי החשד עבירות תנועה בעת שרכב על אופנועו ברעננה. אלפרון נמלט מהשוטרים ולאחר מכן התייצב במשטרה כדי להתלונן שאופנועו נגנב. השוטרים לא התרשמו מהתלונה ועצרו אותו

העבריין דרור אלפרון נעצר הלילה (שישי) לאחר שביצע לפי החשד עבירות תנועה בעת שרכב על אופנועו ברחוב אחוזה ברעננה. אלפרון יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

במהלך הלילה הבחינו שוטרי תחנת כפר סבא באופנוען המבצע עבירות תנועה ברחוב אחוזה ברעננה. השוטרים קראו לו לעצור, אך זה האיץ וברח מהם והמרדף פסק. לאחר מספר שעות, איתרו השוטרים את האופנוע סמוך לביתו של אלפרון. מאוחר יותר, הגיע אלפרון לתחנת המשטרה על מנת לדווח על גניבת אופנועו, ונעצר.

לדברי המשטרה, בחקירתו, לא נתן אלפרון הסבר מניח את הדעת באשר לעבירות התנועה שביצע לכאורה. הוא נעצר בחשד להכשלת שוטר וביצוע עבירות תנועה.

בחודש ינואר השנה נפצע אלפרון באורח קל עד בינוני בתאונת דרכים שביצע עם אופנועו סמוך למושב אודים מדרום לנתניה. אלפרון הגיע לבית החולים לניאדו בנתניה. מתחקיר ראשוני של נסיבות התאונה ומתחקור עדים במקום עולה כי מדובר בתאונה עצמית ולא בניסיון לפגוע באלפרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully