וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ההרוג האמריקאי במשט נורה 5 פעמים

סוכנות הידיעות הטורקית דיווחה כי האזרח האמריקאי ממוצא טורקי שנהרג במהלך המבצע נגד המשט לעזה, נורה ארבע פעמים בראשו ופעם אחד בחזה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בשעה שהלוויותיהם של שבעה מתוך תשעת ההרוגים בהשתלטות צה"ל על המשט לעזה נערכה בצהריים (חמישי) באיסטנבול, פירסמה סוכנות הידיעות הטורקית כי דו"ח נתיחת הגופות קבע שההרוג האמריקאי, פורקן דוגאן, בן 19 ממוצא טורקי, נפגע מארבעה כדורים בראשו ואחד בחזה.

בתוך כך, המשיך היום ראש ממשלת טורקיה רג'יפ טייפ ארדואן לתקוף את ישראל, והזהיר כי היא עומדת להפסיד את ארצו כחברה. במהלך מפגש עם אנשי עסקים טורקיים באנקרה אמר ארדואן כי "ישראל עומדת לאבד את החברה החשובה ביותר שלה באזור אם היא לא תשנה את המנטליות שלה. כל עוד ילדים נהרגים, בית ספר ובתי חולים מופצצים ומתנדבים המעבירים סיוע הומינטרי לאזרחים נטבחים, לא נוכל להבטיח שגשוג ויציבות באזור".

אתמול כינה ארדואן את המבצע נגד המשט לעזה "טבח". היום הוא הבטיח כי טורקיה "לא תתעלם ותעצום עין לאור הברוטליות הזאת".

"נמשיך במאמצים לשבור המצור"

אחד המשתתפים במשט בולנט יילדירים - ראש הארגון הטורקי IHH שארגן את המשט – הבטיח כי ארגונו ימשיך לנסות ולשבור את המצור הימי על עזה. "אנו נמשיך עד שהמצור יוסר, ונגרום לכל העולם לפעול מהים ומהיבשה עם שיירות גדולות יותר כדי לסיים את המצור". יילדירים אף טען כי מספר ממשתתפי המשט שהיו על אוניית מרמרה שהותקפה עדיין נעדרים.

מאות מפעילי המשט לעזה שגורשו מישראל נחתו אמש באיסטנבול. רובם טורקים אך גם אזרחים בריטים, נורבגים, הולנדים וספרדים. המגורשים זכו לקבלת פנים אוהדת של אלפי תומכים מריעים שנשאו דגלי טורקיה ופלסטין וקראו קריאות בגנות ישראל. חלק מהמפגינים אף קרעו לגזרים דגלי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully