וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים בת"א הפגינו: "ישראל מדינת טרור"

סטודנטים יהודים וערבים התייצבו ברחבת הכניסה לאוניברסיטת תל אביב והפגינו נגד השתלטות צה"ל על ספינות המשט. מולם עמדו סטודנטים שהביעו תמיכה בישראל וקראו למפגינים "טרוריסטים"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הסערה בעקבות המשט לעזה הגיעה גם לאוניברסיטאות. עשרות סטודנטים יהודים וערבים הפגינו היום (רביעי) ברחבת הכניסה לאוניברסיטת תל אביב במחאה על השתלטות צה"ל על ספינות המשט. הם היו לבושים בחולצות שעליהן תמונות של דגל טורקיה, קראו לישראל "מדינת טרור" והגדירו את פעולותיה כ"פשיסטיות". מולם התייצבו מפגינים שהביעו תמיכה בלתי בפעולות צה"ל והמדינה וקראו למפגיני השמאל "טרוריסטים". השוטרים שהגיעו למקום פעלו על מנת למנוע מהצדדים להגיע לעימות פיזי.

מוקדם יותר, בשעות הצהריים, התעמתו באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע מפגינים התומכים בהשתלטות צה"ל על ספינות המשט לעזה, ומפגינים המתנגדים לפעולה. בסך הכל הפגינו כ-200 בני אדם.

אתמול השתתפו מעל ל-150 סטודנטים בעצרת תמיכה בחיילי צה"ל ובממשלת ישראל באוניברסיטה העברית בירושלים. מארגני ההפגנה אמרו כי "לאור האירועים שהתרחשו אתמול, בהם הושמצו מדינת ישראל וחיילי צה"ל, התאספנו כאן, ביוזמה של תא הסטודנטים "לביא" המייצג את ערכי הליכוד וחברי תנועת "אם תרצו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully