וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרו בחיים שני הישראלים שנעדרו בצ'ילה

צוות חילוץ והצלה שהגיע מישראל הצליח לאתר את שני הצעירים שנעלמו במהלך טיול רגלי בפארק ויאריקה בצ'ילה. הם הועברו לבדיקות בבית החולים המקומי

שני הצעירים הישראלים אשר נעדרו מאז יום חמישי האחרון בפארק ויאריקה בצ'ילה, אותרו וחולצו היום (שני) על ידי מסוק של "הראל 669." מחברת הביטוח הראל נמסר, כי השניים נמצאו מחוץ למסלול הטיול לאחר שטעו בדרכם, כשהם בריאים ושלמים והם נלקחו לבית החולים האזורי לבדיקה שגרתית.

אתמול אחר הצהרים יצא לצ'ילה, צוות איתור וחילוץ בניסיון לאתר את שני הצעירים הישראלים שנעדרו בפארק ויאריקה בסמוך לפוקון. כל זאת כחלק ממאמצי החיפוש, שהחלו ביום שבת בבוקר. עד להגעת צוות החילוץ מהארץ, פעלו צוותי חילוץ מקומיים בניסיון לאתר את הצעירים הנעדרים, כולל מסוקים שביצעו סריקה אווירית וחוליות רגליות שביצעו סריקות בשטח, בשיתוף כוחות קרקעיים רכובים על גבי טרקטורונים וג'יפים.

הצעירים, בתחילת שנות העשרים לחייהם, יצאו לטרק ויאריקה ביום שלישי והיו אמורים לסיים את הטרק ביום חמישי. כאשר לא הגיעו לאכסניה בפוקון, דיווחו חבריהם למשרד החוץ על היעדרם, והמקרה הועבר לטיפול חברת "הראל" ביטוח, באמצעותה הם מבוטחים.

הטרק בפארק הלאומי ויאריקה המוכר כ"וויאריקה טרוורס" הוא אחד מהטרקים הפופלארים באזור האגמים הצ'יליאני. המסלול נמתח לאורך 42 ק"מ בנוף הררי של סביבות הר הגעש ויה ריקה, וכולל הליכה לאורך אגמים, נחלים ויער. באזור שורר מזג אוויר משתנה ושלג במקומות הגבוהים.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully