וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס סדרתי: נלכד פעמיים במהירות מופרזת

המשטרה עצרה בכביש הערבה נהג שנסע במהירות של 142 קמ"ש. לאחר שהוענק לו רישיון זמני, הנהג לא התבלבל, האט את נסיעתו ונתפס באותו הכביש במהירות של 141 קמ"ש. הפעם נפסל רישיונו לצמיתות

תושב אזור ירושלים נתפס היום (ראשון) בכביש הערבה במהלך פעילות אכיפה כשהוא נוסע במהירות 142 קמ"ש בקטע כביש בו מוגבלת הנסיעה ל-90 קמ"ש. בשל כך נערך לנהג שימוע במקום, במסגרתו נפסל רישיונו של הנהג למשך 30 ימים. עם זאת, השוטרים החליטו להעניק לנהג רישיון זמני למספר שעות, על מנת שיוכל להגיע לביתו. בנוסף הוא קיבל זימון למשפט בגין עבירת המהירות.

כעבור מספר קילומטרים נתפס הנהג בשנית באותו כביש. הפעם הוא נלכד תחת המצלמות של יחידת מתנ"א-ערבה במהירות של 141 קמ"ש. השוטרים ערכו לנהג שימוע בפעם השנייה, אלא שהפעם החליט הקצין שנוכח צירוף העבירות של הנהג והנסיבות שבגינן הוא נלכד, ייפסל רישיונו לחלוטין ומפתחות הרכב נמסרו לידי חברו של הנהג. גם הפעם קיבל הנהג זימון נוסף למשפט.

לפני כשבוע וחצי נעצר נהג על ידי שוטרי אגף התנועה של המשטרה, לאחר שנסע במהירות 203 קמ"ש בכביש הסרגל, כשגם שם המהירות המותרת לנסיעה עומדת על 90 קמ"ש. בחקירתו טען הנהג כי הוא היה בדרכו לכינרת וכי הוא לא נסע מהר. רישיונו נפסל במקום לחודש ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully