וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר הכלכלי הגיע גם לארמון המלוכה הבריטי

גם משפחת המלוכה הבריטית סובלת בעיות תקציביות. לפי דיווח בבריטניה, ארמון בקינגהאם צפוי לבקש מהפרלמנט תוספת תקציב לאחר 20 שנה שבהן הוא נותר ללא שינוי

ארמון בקינגהאם עומד לבקש מממשלת בריטניה תוספת לתקציב משפחת המלוכה. כך פרסם היום (ראשון) עיתון ה"טלגרף" הבריטי. על פי הדיווח, במשך השנה האחרונה עמלים אנשי הארמון על בקשה לתוספת של מיליוני דולרים ל"רשימה האזרחית" – הכסף אותו מקבלת המלכה מהפרלמנט מדי שנה על מנת לבצע את פעילותה הציבורית. כעת עומד הסכום השנתי על 7.9 מיליון ליש"ט בשנה, והוא נותר קבוע במשך 20 השנים האחרונות.

בשבועות האחרונים דיווח יועצה של המלכה לבכירים בממשלה כי ההוצאות המלכותיות חרגו בכ-7 מיליון ליש"ט. ההפרש הזה מכוסה מתקציב חירום שיסתיים ב-2012, שנת ה-60 למלוכתה של אליזבת השנייה. לדברי אנשי חצר המלוכה, התוספת צריכה לשקף עלייה של 80% במדד המחירים לצרכן ב-20 השנים האחרונות. אולם הסכום צפוי להיות נמוך יותר, מכיוון שהמלכה תרצה בוודאי להימנע מפגיעה חמורה בתדמיתה אם תקבל תוספת כה גדולה בזמן שנתיניה סובלים ממשבר כלכלי, והממשלה עורכת קיצוצים נרחבים.

לפי "הטלגרף", הממשלה תודיעה על התקציב המלכותי ב-23 ביוני, עם הגשת תקציב המדינה. הרשימה האזרחית נקבעת מדי עשור, והפעם האחרונה שאושרה תוספת היתה ב-1990 תחת ממשלתו של ג'ון מייג'ור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully