וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוסי חיל האוויר תקפו מטרות ברצועת עזה

מטוסים של חיל האוויר תקפו אתר לייצור אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה ומנהרה בדרום הרצועה. המנהרה שימשה לחדירת מחבלים לשטח ישראל. צה"ל זיהה פגיעה במטרה

מטוסים של חיל האוויר תקפו הלילה (שבת) אתר לייצור אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה. בנוסף תקפו המטוסים מנהרה בדרום הרצועה שנועדה לחדירת מחבלים לשטח ישראל ולביצוע פיגועי טרור נגד אזרחים וחיילים. צה"ל זיהה פגיעה במטרות. מצה"ל נמסר כי התקיפה מהווה תגובה לניסיון הפיגוע אמש בצפון רצועת עזה וכן לירי הרקטות אתמול לעבר שטח ישראל.

אתמול נורו שתי רקטות קסאם לעבר שטח ישראל וככל הנראה התפוצצו בשטח פתוח באזור המועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נפגעים. ביום חמישי דיווחו הפלסטינים כי הצליחו להפעיל מטען נפץ בסמוך לג'יפ ישראלי במזרח העיר עזה ולפגוע בו פגיעה ישירה. במקביל טוענים הגורמים כי החמושים הפלסטינים ירו לעבר החיילים בג'יפ אולם לא דווח על נפגעים בקרב חיילי צה"ל.

זמן קצר לאחר מכן דיווחו מקורות פלסטינים כי מסוקי צה"ל ירו שני טילים לעבר אזור שכונת סג'עייה שבעיר. במקביל, כך לפי המקורות, בוצע גם ירי ארטילרי ושישה פלסטינים נפצעו כתוצאה מכך והועברו להמשך טיפול בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully