וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אברהמוף החשוד בהתעללות התאבד בתאו

איילה חננאל ואריאל נוי

29.5.2010 / 9:00

אברהמוף, שנחשד שהנהיג כת אליה השתייכה המורה החשודה בהתעללות ובהרעבת בנה התאבד בתלייה באמצעות שרוך אותו קשר על סורג. שב"ס: הוא נבדק ולא נמצא "טעון השגחה"

שי אברהמוף, שנחשד ששימש מנהיג כת "איתקה" אליה השתייכה המורה מנתניה החשודה בהתעללות בבנה, התאבד אמש (שישי) בכלא הדרים שבשרון. אברהמוף בשנות ה-40 לחייו נעצר ביום רביעי האחרון ביחד עם רעייתו בחשד לחברות בכת והתעללות בבנה של המורה.

על פי החשד הוא התאבד בתלייה באמצעות שרוך אותו קשר על קצה של סורג. סוהר שחלף במקום זמן קצר לאחר מכן מצא את אברהמוף, חתך את השרוך ושיחרר אותו. במקביל הוזמן צוות של נט"ן אשר ניסה לבצע בו החייאה אך ללא הצלחה.

מתחקיר ראשוני של שירות בתי הסוהר עולה כי אברהמוף חלק את תאו עם שני עצורים נוספים בזמן שהתאבד, אך הם ישנו במהלך האירוע. מהשב"ס נמסר עוד כי אברהמוף נבדק עם הגעתו לכלא, אך לא נמצא כ"טעון השגחה" מחשש להתאבדות. חקירה נפתחה לבדיקת נסיבות המקרה.

השנה: ארבע התאבדויות בכלא

זו אינה הפעם הראשונה במהלך השנה האחרונה בה מתאבד עציר הנמצא באחריות שרות בתי הסוהר. מתחילת 2010 התאבדו ארבעה אסירים, ומעל 200 בני אדם ניסו להתאבד ללא הצלחה.

גם בשנה שעברה אירעו מספר מקרי התאבדות בולטים. הבדרן דודו טופז שם קץ לחייו בבית המעצר ניצן ברמלה לאחר שהואשם בהזמנת תקיפות של מספר אנשי בידור ותקשורת. למקרה ההתאבדות קדם ניסיון התאבדות כושל וטופז הוצב תחת השגחה, אך בשב"ס לא הצליחו למנוע מהאסיר המפורסם להוציא את רצונו אל הפועל.

בסוף ספטמבר אשתקד התאבד גם אסף גולדרינג, שהואשם ברצח בתו נעה בת השלוש, בחצר הטיולים של כלא הדרים. גולדרינג טיפס באמצעות דלת, נעזר בגדר חצר הטיולים וקפץ מגובה של שלושה מטרים אל רצפת הבטון. כתוצאה מהקפיצה נפגע גולדרינג קשה בראשו. צוות מגן דוד אדום שהגיע לבית הכלא קבע את מותו.

עדכון ראשון: 1:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully