וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "המורה המתעללת": נעצר מנהיג הכת

איילה חננאל

27.5.2010 / 0:01

המשטרה הצליחה לעצור את שי אברהמוף, החשוד כי עמד בראש הכת "איתקה", אליה השתייכה לכאורה המורה מנתניה החשודה בהתעללות בבנה. אברהמוף ורעייתו שנעצרה אף היא, חשודים בהתעללות בחסרי ישע ותקיפה חמורה. אברהמוף מכחיש את החשדות המיוחסים לו

היחידה המרכזית של מחוז מרכז הצליחה לעצור אתמול (רביעי) את שי אברהמוף מחיפה שמשמש לפי החשד כמנהיג הכת שאליה משתייכת המורה מנתניה החשודה בהתעללות ובהרעבת בנה. יחד עם אברהמוף נעצרה גם רעייתו. השניים חשודים בחברות בכת "איתקה" ובהתעללות בילדיה של המורה. ילדיהם של בני הזוג הועברו לרשויות הרווחה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של בני הזוג בבית משפט השלום ברמלה.

לפי החשד, המורה הכירה את אברהמוף לפני כשנה וחצי ובאחרונה הוא עבר להתגורר בביתה. לדברי בני משפחתה של המורה החשודה, אברהמוף נהג להשליט בבית טרור, והמציא חוקים שעל כל בני הבית היה לציית להם.

רב פקד אשר עוזרי סיפר לוואלה! חדשות כי "לאחר כמה ימי חיפושים ומודיעין, הצלחנו לאתר את בני הזוג בכתובת באזור חיפה. השניים בשנות ה-40 לחייהם נחקרים כעת בחשד להתעללות בחסרי ישע ותקיפה חמורה. אנו בודקים כעת אם מטופלים נוספים של אברהמוף התעללו בילדיהם".

עוד אמר רפ"ק עוזרי כי "לפי החשד, אברהמוף טיפל במורה מנתניה ואף התגורר בביתה בתקופה האחרונה. אברהמוף התנגד בתחילה למעצרו ובחקירתו הוא הודה כי התגורר אצל המורה, אך הכחיש בשלב זה את החשדות המיוחסים לו".

לפני כשבועיים פורסם, כי מורה מנתניה חשודה בהתעללות קשה בבנה בן ה-10. המשטרה הוזעקה לדירת המורה לאחר שהתקבלו תלונות מצד השכנים ששמעו צעקות וחבטות מהדירה וכן מוזיקה רועשת. בתחילה סירבו בני המשפחה לפתוח את הדלת לשוטרים, אך לאחר דין ודברים הכניסו את השוטרים לדירה.

הילד נמצא בחדרו כשהוא מדמם ממצחו, חבול ומוכה ועל גופו סימני אלימות קשים. הוא סיפר כי לא אכל דבר מאז שעות הבוקר. האם, מורה לערבית בת 42, חשודה שנהגה להרעיב את בנה להכותו עם חובט שטיחים ולמנוע ממנו להגיע לבית הספר, כדי לחנכו בעצמה בבית.

עדכון ראשון: 18:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully