וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים בניו זילנד מארגנים קרבות לילדיהם

שוטר בעיר וונגראי שבניו זילנד טוען כי הורי תלמידים מארגנים קרבות בין ילדיהם, על מנת לוודא שהם "הולכים מכות בסביבה בטוחה" ולא ברחוב. הגרסה הצעירה של הסרט "מועדון קרב"

שוטרים בניו זילנד חוקרים דיווחים על קרבות ילדים המאורגנים על ידי הורים במטרה ליישב סכסוכים. העיתון "ניו זילנד הארלד" מדווח היום (חמישי) כי חלה עליה בהתקוטטויות בין תלמידים בתיכונים בעיר וונגראיי. סיבה נוספת לעלייה היא מנהגם של הצעירים לצלם את הקרבות "הטובים ביותר" בטלפון הסלולרי ולפרסם אותם באינטרנט.

בחודש שעבר קיבלה המשטרה בעיר דיווח על שני קרבות שאורגנו על ידי הורים של ילדות בנות 14 כדרך ליישב סכסוכים ביניהן. שוטר בכיר האחראי על בתי הספר בוונגראיי אמר לעיתון כי אינו יודע מדוע ההורים מארגנים את הקרבות, אך הוא משער שזה בגלל שהם רוצים שילדים ילכו מכות בסביבה בטוחה. "הילדים מתחרים מי יכול לצלם את הקרב הטוב ביותר ולהעלות אותו לאינטרנט. מספר הורים אירגנו את הקרבות עבור ילדיהם", אמר השוטר האנק ון אנגלן. "אני יודע שזה נראה חולני. שמעתי על זה מספר פעמים, אבל אין לנו מספיק הוכחות כדי לתבוע את ההורים".

ון אנגלן סיפר ששמע על מקרה בו תלמידה חזרה מבית הספר ואמרה שהיא רוצה להילחם עם תלמידה אחרת. הוריה יצרו קשר עם הורי התלמידה השנייה וארגנו את הקרב. לדבריו, היה זה קרב אגרופים שהסתיים בפנס בעין ושפה חבולה. ון אנגלן אמר כי הקרבות הם בדרך סביב ענייני נעורים הנוגעים ליחסים בינו לבינה, ויריבויות בין חבורות. הוא מצר על ההידרדרות בערכים של בני הנוער כיום. "נראה שאין להם הרבה כבוד או ערכים כיום. כל מה שמעניין אותם זה הם".

בכירים במערכת החינוך בעיר מסרו לעיתון כי לא ידוע להם על קרבות המאורגנים על ידי הורים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניו זילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully