וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בשבוע: בקהאם מתגייס לצבא

בבנגקוק מנקים את נזקי ההפגנות, בחצי-האי הקוריאני מחריפה המתיחות, אליזבת השנייה פתחה את מושב הפרלמנט בראשות ממשלת קמרון-קלג, ומישל אובמה פותחת את הקיץ בבית הלבן

מחרחרים מלחמה

המתיחות בחצי האי הקוריאני גואה. לאחר שהדרום האשים את הצפון המתבודד באחריות להטבעת ספינתו ואף השעה את יחסי המסחר עמה, הורה שליט הצפון קים ג'ונג איל לצבאו להיערך למלחמה. בעקבות ההסלמה קראה מזכירת המדינה של ארצות הברית הילרי קלינטון לצפון קוריאה לקחת אחריות על הטבעת האונייה ולעצור את המדיניות התוקפנית כלפי שכנתה.

בתמונה: חיילים בצבא דרום קוריאה במהלך תרגיל צבאי השבוע

מנקים את בנגקוק

עם סוף העימותים בין ה"חולצות האדומות" לכוחות הביטחון, החל בתאילנד מבצע ענק לניקוי הרחובות. בשבוע שעבר נכנעו מנהיגי המפגינים ובכך הגיע הקץ לעימותים בהם נהרגו עשרות בני אדם.

משקמים את צ'ילה

בצ'ילה ממשיכים לאחות את השברים ולשקם את המדינה לאחר רעידת האדמה הקטלנית בפברואר. יותר מ-700 בני אדם נהרגו ברעש שהיה בעוצמה של 8.8 דרגות בסולם ריכטר.

בתמונה: עובדים מתקנים קווי חשמל באזור כפרי מחוץ לעיר הבירה סנטיאגו שנפגעו ברעש.

פוליטיקה חדשה

מלכת בריטניה אליזבת השנייה פתחה השבוע עידן חדש בפוליטיקה הבריטית כשנשאה את נאום פתיחת הפרלמנט המסורתי, בו פירטה בשם הממשלה את תוכניתה ל-18 החודשים הקרובים. זוהי הפעם ה-56 שהמלכה אליזבת פותחת את מושב הפרלמנט במהלך שנות כהונתה, והפעם הראשונה מזה 14 שנים בה היא זאת בפני ממשלה בראשות המפלגה השמרנית.

בתמונה: המלכה אליזבת והמלך פיליפ מגיעים לטקס פתיחת הפרלמנט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

השאנז אליזה פורחת

ומעבר לתעלה, החקלאים הצרפתים הביאו את ניחוח הכפר לעיר הבירה הצרפתית, והפכו את שדרת האליזה המפורסמת לחוות ענק פורחת. החקלאים מקווים לעורר עניין במקצוע שלהם ובמצוקותיהם הכלכליות. המבקרים ניהנו מהמאורע המלבב, שהשתרע לאורך לאורך 1.2 קילומטרים מקשת הניצחון לכיוון הפלאס דה לה קונקורד. הם זכו לשמוע הסברים על 150 מיני העצים, צמחים ופרחים המוצגים לראווה, ומחיות החווה שהגיעו להופעת אורח.

ונוס חושפת

גם הצופים באליפות צרפת הפתוחה זכו למראה מלבב כשוונוס וויליאמס הופיעה לטורניר לבושה בבגד תחרה שחורה ואדומה ובתחתונים בבגד גוף, המתאימים יותר למולן רוז' מאשר לרולאן גארוס. וויליאמס, המדורגת שנייה בטורניר, גרמה להרמתן של הרבה גבות השבוע, אך נראה שהתלבושת החושפנית לא פגעה ביכולתה המקצועית.

אף על פי

בפיליפינים ערכו חגיגות לכבוד הקדושה ריטה. בין היתר השתתפו הילדים בתחרויות משעשעות שונות. באחד המשחקים הם היו צריכים לנסות להעביר מטבע מהמצח לתוך הפה מבלי שהמטבע ייפול.

מדליקים נרות לכבוד בודהה

גם בסרי לנקה מכבדים את הקדושים. השבוע חגגו שם את יום הווסאק, אחד הימים החשובים ביותר בלוח השנה של הבודהיסטים. זהו יום המסמל את הולדתו, הארתו ואת מותו של בודהה. התושבים מאירים את בתיהם בנורות צבעוניות, ובמקדשים נערכות תפילות מיוחדות.

נשוך אותו כמו בקהאם

כוכב הכדורגל דיוויד בקהאם ערך ביקור מפתיע באפגניסטן. בקהאם נפגש עם חיילים, סקר את המחנות הצבאיים, ואפילו התאמן עם כלב השמירה וגישוש מסוג רועה גרמני בשם בריט.

מישל מאזנת

בזמן שבעלה מנסה לאזן את תקציב ארצות הברית, ערכה מישל אובמה תרגילי קואורדינציה וניסתה לאזן כדור על ראשה. אובמה אירחה השבוע תלמידי בית ספר לאירוע פתיחת פעילויות הספורט לילדים בקיץ שייערכו בגינה המזרחית של הבית הלבן. היוזמה היא חלק מקמפיין ה"בואו נזוז" של אובמה, שמטרתו להילחם בהשמנת יתר של ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully